torsdag, juni 07, 2012

"Med rettetast og kulehode"

Syns  ikke det er lenge siden vi brukte en slik, men årene går og jeg er vel ikke
18 år lenger heller.
Minnes skrivemaskinen, fra min tid på videregående, hvor vi hadde maskinskriving som fag.....og hvor stoppeklokka var en naturlig ting i klasserommet under prøvene.

......det var tider det.......

Nå har Tim Holtz kommet med en Vintage Typewriter Dies og denne falt jeg pladask for!!

posen jeg har brukt til kortet er malt med
Gesso og sprayet med Glimmermist.

Stemplene jeg har brukt er fra Kort og Godt.


Skrivemaskinen er stanset ut i svart bazzill, jeg har malt med en blanding av sølv og hvit på detaljene  (vann og pensel samt stempelpute i sølv og hvis)
Hvit Uniball Signo penn som forøvrig er min favoritt når det gjelder hvite penner.










Håper dere alle har gode sommer dager, være eller ikke vær!
Jeg nyter hver og en.

12 kommentarer:

Papirdilla sa...

Ååå, så utrolig lekkert. Virkelig stilig, Hilde! Dette liker jeg!!! Myyyyyye.....
Stikker sikkert innom pp i morra:))
Klem

RitaK sa...

Ja, det var tider det Hilde... Kortet og skrivemaskina di ble ihvertfall skikkelig stilige :-)

Lin Monika sa...

wow, dette ble råtøft! Skrivemaskinen er jo veldig silig da:) Klem, Lin Monika

Berit sa...

Hihi.. synes jeg ser Elisabeth der med stoppeklokka!!!
Det var tider det..

Stilig kort - og takk for at du frisket opp minnet ;) Stilig skrivemaskin .. er dette en MÅ HA mon tro.. ;)

God arbeidshelg! KLEM

Filharmonica sa...

Stilig kort Hilde! Den diesen står på ønskelista mi også :-) Måtte mimre litt om maskinskrivingstimene på skolen jeg og :-))

Synnøve sa...

Herlig kort!
Kjempesøt skrivemaskin også.
Fortsett å nyte helgen og sommeren.
Klem

Marianne H sa...

Så lekker den ble med nydelige detaljer. Diesen er bare fin den og jammmen er kortet ditt det og.
God helg.

Eddie sa...

Kjempestilig!!
Nei, synest heller ikke det er SÅ lenge siden.... Klem fra Anne-Eddie ;D

Heidi sa...

Wow så stilig!
Lekre detaljer:)
Ha en fin dag, klem:)

Scrappelise sa...

Herlig kort i god Stempelgal stil! Og den TH-diesen må være laget mtp deg. Det er helt perfekt smm de andre røffe detaljene dine. Ha en riktig fin dag - Klem.

*♥ made by Tanja ♥* sa...

Eine sehr nette Idee und ein wunderschöner Blog.
Ganz liebe Grüße Tanja

Beatemor sa...

Herlig. Husker disse skrivemaskinene jeg også. Spesielt når man bommet på tastene og de kom innimellom... Det gjorde vondt... Kortet ble veldig tøft :-)