mandag, juni 11, 2012

Shabby Telephone

Har hatt besøk i butikken i dag av Hanne , og vi snakket om disse forholdsvis nye diesene til Tim Holtz
Hanne kjøpte seg en av de og jeg utfordret henne til å stanse den ut i RÅÅÅSA glitterkartong.
Gleder meg forøvrig til å se hva hun får til!!

I samme slengen snakket vi om at jeg burde lage telefonen RÅÅÅÅSA også...

"vel vel kjell"(som Mette pleier å si) tenkte jeg for meg selv....
og kunne ikke helt skjønne hvordan jeg skulle vinkle det...

Men etter middagen i dag, måtte jeg bare teste det ut allikevel..
og her er
resultatet

en skikkelig
RÅÅÅÅÅÅÅSA
telefon
og et derav shabby kort.






Har laget kortet med ark fra Maja Design, kortet er av en avlippet matavfallspose. masse blonder,perler, maling og en kakeserviett. Div poststempler fra Kort og Godt.

Småtekstene har jeg printet ut selv.

Så ønsker jeg alle en flott uke, for det skal jeg ha!

Klem

13 kommentarer:

Filharmonica sa...

Kjempestilig med rosa tlf :-)) Herlig kort med masse flotte detaljer! Ha en fin kveld!

Marte sa...

Jeg liker kortene dine med de nye diesene kjempegodt! Herlig blanding av søtt og "salt" - og telefonen gjorde seg kjempegodt i rosa!!

Klem fra meg

Kortmanitove sa...

Det ble jo bare helt herlig da!
Utrolig hvor godt en telefon passer i rosa, bare tilbehøret stemmer...
Tove

Marianne/skorpionen sa...

Nå lurte jeg seriøst på om du hadde malt telefonen din rosa :D
Knallstilig og jeg digger bruken av avfallsposer!

morkaren sa...

Dejligt kort, og den rosa telefon er da bare flot. knus morkaren.

RitaK sa...

Du får til det meste Hilde, så den råååsa telefonen ble fin den også :-)

Trine sa...

Kjempe lekker:)

Ha en fin kveld!
Klem,Trine

Hege sa...

Takk for en utrolig hyggelig kveld på lørdag!!!!

Når det gjelder kortet ditt må jeg bare sånn umiddelbart uttrykke: Noe så vanvittig tøft!!!!! Dette var ubeskrivelig, Hilde! Helt rått!!! Og helt rååååsa!!!!

Kos deg med noen fridager denne uka- kanskje vi ses!!??

Stor klem fra Hege:))

Mette sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! dette ble knall tøft!!!!! Du er bare helt rå(sa)....ikke rart jeg digger stilen din:)

Klems

Helle sa...

Kjempetøff telefon (!) på et stilig kort!
-Helle-

Marianne H sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhh.......
så fiiin!!!.

Synnøve sa...

Råsa eller ikke råsa, dette ble bare nyyyydelig:)
klem

Tone M. sa...

hihi, ordentlig søt