mandag, juli 02, 2012

Kreativ og koselig helg.

Har hatt fri i helga, og det har vært skikkelig godt. Det er første frilørdagen jeg har hatt siden vi kom hjem fra Tyrkia i slutten av mai. og ettersom jeg på frihelg har fri både fredag og mandag, blir det ekstra langfri. 
I helga har vi kost oss skikkelig med gode venner og familie.  En god blanding av kreativitet og festligheter.

Mette og jeg malte lørdag disse bildene.  Vi har surfet rundt og hentet masse inspirasjon på nett.
Så får vi håpe ingen blir sure for at vi har hermet litt fra både her og der...
Det har hvertfall vært veldig gøy å male disse bildene, så det blir nok flere!




Så tenkte jeg at jeg ville vise dere en annen ting jeg har laget i helga. 
Noen små oppbevarings bokser/kasser som jeg skal ha på scrappepulten min til forskjellig dilldall.
Disse små kassene selger vi hos Papirpikene, og stemplene jeg har brukt også.
Kassene er beiset hvite,( hvit akrylmaling blandet med vann)  "lasert" med grå maling,,Etterpå har jeg stemplet med svart Archival ink.

Titt innm oss på PAPIRPIKENE




Ønsker dere alle en flott uke!  Jeg skal nyte resten av fridagen , og det ser jammen meg ut til at det skal bli opphold i dag, og det liker vi!

9 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Wooow så mye lekkert! Dere er super flinke, og gir meg masse inspirasjon.

Stor klem fra Ann Kristin

Hege sa...

Jammen er dere flinke og kreative, 'a!!!!!! Både bildene og kassene ble kjempefine! Kan tenke meg både fnisefaktoren og ikke minst klinefaktoren var rimelig høy!!??
Du får komme deg på jobb att- je er stadig på tur innom...

Klem Hege :-)

Papirdilla sa...

Skikkelig lekkert alt sammen! Ser at kreativiteten har vært på topp:)

Stikker innom butikken en dag!
Klem,
Hanne

Eddie sa...

Flotte bilder!! Liker kassene!! Blir aldri nok esker til oppbevaring!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Marianne H sa...

Så dyktige dere/ du er. De små kassene dien ble da virkelig kjempesøte. Må bare prøve jeg og.

Filharmonica sa...

En skikkelig kreativ helg du har hatt :-) Både bildene og kassene ble kjempelekre :-)) Ha en flott dag!

Tone M. sa...

Det var jammen en kreativ helg, og med dèt; avslapning ;o)
Virkelig flotte og inspirerende ting :oD

Elin sa...

Boksene var knallfine, absolutt etter min smak <3 Masse herlig inspirasjon fra deg som alltid!

Synnøve sa...

Jøss!! Den kreativiteten din tar nesten pusten fra meg:)) Herlig, altså:))
klem,
Synnøve