mandag, juli 23, 2012

You blow me away!

Har sett noen slike kort i sommer og falt pladask for de!!

Har studert og surfet lenge for å finne ut hvordan jeg skal gøre det, for det var ingen mal på det.
Har nå fått tegnet meg en mal og klippe og feilet litt, og vips så fikk eg laget en vindmølle.

Hvem husker ikke disse fra vi var små, og hvordan vi fikk de til å snurre i vinden.
Jeg kunne følge med på en slik i evigheter.

Arkene jeg har brukt er fra Maja Design.






Nå skal jeg ta meg en fridag og håpe på god vær på hytta.

7 kommentarer:

Wenche sa...

Lekkert kort.

MonaV sa...

Så flott a Hilde:):)

RitaK sa...

Kult! Nyt fridagen din, håper du får godvær :-)

Hege sa...

Herre min hatt for en kreativ sjel du er!!!! Utrolig morsomt kort!!! Regner med det kommer en snøffel-høne-mal snart???

Klem, Hege :)

Heidi sa...

Kjempeflott kort, Hilde!

Tone M. sa...

Så tøff.......!!!

Heidi sa...

Lekkert!
Klem, Heidi:)