lørdag, august 25, 2012

Har laget meg en "sprayboks"

 
 
 
 
 
 
I anledning kursene vi skal ha hos Papirpikene i dag fikk jeg lyst til å lage meg en boks til å ha alle mine sprayer i.
Den er høy nok til å ha både glimmermist og Dylusions sprayer i.
Jeg har brukt en slik koffert
dekket en med notepapir..(ser det ikke så godt, men jeg vet det er under der et sted...fnis). malt tynt over med Hvit akrylmaling og etter det sprayet med massevis av sprayer.
Til slutt har jeg stemplet med flere av Disse stemplene fra Stampers Anonymous
Håndtaket er dekket med massevis av blonder og bånd.



Nå gleder jeg meg til en kursdag hos oss Papirpiker!!!
 
God helg!

12 kommentarer:

Elin sa...

Nydelig som alltid Hilde :) Lykke til med kurs!

Marianne/skorpionen sa...

wow så lekker den var!!!
Sees om noen timer!

MonaV sa...

Så tøft og kreativt!!
Sånne kommer vi nok til å se flere av fremover tenker jeg:)

Heidi sa...

Wow denne var bare knallfin!!!!! Du er bare så utrolig kreativ og inspirerer oss alle

Klem klem

Véronique sa...

Lekkert ♥

Synnøve sa...

Wow, denne var jo kjempekul:)) Du, altså:))
Kos deg i helga:)
klem

Pinklady 68 sa...

Smart, kreativt og veldig stilig!!
Ha en fin lørdag!

Klem Laila.

morkaren sa...

Dejlig kasse og flot dekoreret. knus morkaren.

Hege sa...

Max stilig!!!!!! Dette blir nok populært framover, Hilde!!! OG FOR ET KURS DET VAR I ETTERMIDDAG OG KVELD!!!!!!! Kanonmorsomt!!!!

God tur i morra!

Klem, Hege:)

Marianne H sa...

Åhhhh, den var så fiiin. takk for en kjempekvelt på kurs hos dere. Klem

Tuppenshobbyblogg sa...

Knalltøff boks.

Kjersti

Scrappelise sa...

Denne er knalltøff! Stilig med alle båndene på håndtaket. ha en fin dag - Klem.