onsdag, august 15, 2012

Jeg er på besøk i Gjesterommet til Scrappehuset








Utfordringen er å fullføre dette kunstverket, sleng deg på du også da vel.
det er bare å gå inn på Scrappehuset og se hvordan du deltar.


Og premien du kan vinne er denne



Og den er sponset av meg :-)
Gleder meg til å se hva dere finner på!

og stor takk til Scrappehuset som lar meg komme på besøk.


Ellers kan jeg for spsielt interesserte fortelle at jeg for tiden er på ferie,
Vi er borte på andre uka, og vender nesen hjem på fredag kveld.
Vi = Stempelgalmannen og meg, sammen med verdens beste venner.
vi har vært 11 stk på tur, men denne siste uken er vi 9 igjen.
Vårt feriested nr1 er Marmaris, og vi er på besøk her for andre gang denne sommeren.

Ferit, en av de superhyggelige unge guttene vi kjenner her nede, har satt sammen en tur til oss i morgen, og vi gleder oss stort.
Vi skal besøke landsbyen han og Tanju kommer fra, og se hvordan de tyrkiske egentlig lever her nede.
Det vi ser på feriestedene er ikke reelt med hvordan virkeligheten er for de aller fleste.
Han har ordnet en buss til oss, og Tanju's lillebror skal være vår guide.
Vi skal få treffe og være med Ferits far på tur med fiskebåten hans og og spise lunch hos hans storebror.

Håper å få tatt mange fine bilder på turen, som jeg kan vise dere når jeg kommer hjem.
 


5 kommentarer:

Vibeke sa...

Tusen tusen takk for besøket:):)::)
Kjempemorsomt at du ville besøke oss.

Layouten din er bare så utrolig nydelig!!:)

Håper dere har hatt en flott dag i dag:)

☥ Kaia sa...

Nydelig LO, fantastiske detaljer...
Kjempegøy når du blir kjent med lokalbefolkningen. Har noen kjent i Egypt (Luxor, og Sharm el Sheik)
Håper dere får en flott dag i morgen, spennende å være på besøk, og ikke minst være med på båttur....
Kos dere masse....

Klem fra Kaia

MonaV sa...

Fantastisk Hilde!!!!

RitaK sa...

Fin artikkel om deg i Scrappehuset, og kjempestilig LO med masse Stempelgal-detaljer å studere... Kos dere på tur :-)

Tone-Lill sa...

Her i bloggen din er det massse inspirasjon å finne.Liker alle de små flotte detaljene du har laget i denne flotte LOen her :)