torsdag, september 27, 2012

Gjesteartist i Ett Trykk!

 
Fikk en forespørsel fra Ett Trykk etter nyttår om jeg kunne tenke meg å være
deres Gjesteartist i oktoberutgaven.
Våren og sommeren ble flittig brukt
tema var "gutta boys"
og resultatet finner du altså i Ett Trykk denne måneden (oktober)
Bittelitt skummelt, en stor ære og veldig spennende for
en "villtotning"
 
For de som kommer på messa i Skedsmohallen i helga er bladet å få kjøpt der.
 
PAPIRPIKENES STAND finner du bidragene til bladet samt
at jeg har laget ET HERRE KLIPPEARK med mange av de private bildene jeg
har brukt på kort i bladet. Blandt annet det du ser på framsiden av bladet her.
Klippearket og mange andre finner du på vår stand på messen!!!
 
 
 
Håper jeg ser mange av dere på Stempelscrapmessen!

11 kommentarer:

Hannemor sa...

Det var virkelig EN FRYYD å motta Ett Trykk med deg som gjesteartist! WOW - virkelig så mye lekkert du har laget, og etter en lengre pause fra scrapperommet har jeg fått MASSE inspirasjon fra dine bidrag i bladet. Du og du, så mye stilig!

Tusen takk for inspirasjonen!

Klem fra Hannemor

RitaK sa...

De har nok absolutt valgt rett person til dette "oppdraget" Hilde :-) Har ikke sett bladet enda, men har jo sett bidragene IRL, og de er kjempefine.

Papirdilla sa...

Helt enig med Rita. Ingen over og ingen ved siden når det gjelder ting til gutta!! Du er helt utrolig god på det, Hilde. Bidragene dine er råååålekre. Gleder meg skikkelig til å få det bladet:)
Stor klem

MonaV sa...

Bidragene dine er bare rååååå, og da mener jeg rååååå!!! Så utrolig fine der de står utstilt i skapet hos Paprpikene. FLINK DU!!

Heidi sa...

Åååååååå gratulerer så mye - nå ble jeg så glad. Gjett om jeg gleder meg til å kjøpe dette nummeret da ♥

Klemmer fra
heidi

Elin sa...

Utrolig morsomt å få "Hilde" i posten her om dagen ;) Kjempeflotte kort du hadde laget! Masse lykke til i helgen, vi ses på Eina ;)

Tone M. sa...

kuuult. Grattis

Ida sa...

Kan tro jeg har kost meg med Ett Trykk denne uka!:))
Du er fantastisk flink, og jeg takker for masse inspirasjon!:))
Mitt innlegg idag, er en liftet papirpose, fra deg..
God helg!
Ida

Vibeke sa...

Gratulerer så mye Hilde!! Skjønner godt at Ett Trykk vil ha med deg - du er jo helt rå!!:)
Gleder meg til å lese bladet.

Kos deg på messen:)

Synnøve sa...

Sååå masse flott!!! Du er bare knallflink:) klem

Aina sa...

Skulle bare mangle at DU ikke skulle få være med som gjesteartist i ETT TRYKK! Du tryller jo frem de mest fantastiske kreasjoner. Må kjøpe dette bladet da skjønner jeg :)