fredag, september 21, 2012

Hurra for deg!

Hurra for deg som fyller 19 år i dag!
Håper dagen din blir flott Sondre!!
 
 
 
I samme slengen kommer dagens bidrag i

 
 
Fikk plutelig lyst til å lage noen julekort jeg....ettersom det er kommet så mange fine juleark og stempler i butikken.
Vanligvis er jeg ikke så tidlig ute med julekort, men det skader jo ikke å være i rute et år heller?!

Har har brukt en Hvit Papirpose
Massevis av blonder
Alle disse finner du i butikken vår på Gjøvik
Snøfnuggpunch fra Martha Stewart
Diverse stempler fra Kort og Godt
 
 
 
God helg alle sammen!

12 kommentarer:

nergele's puslerier sa...

Gratulerer så mye med sønnen da...og julen kommer fort den tenk det bare 3 mnd til...hehehe

God helg..

MonaV sa...

Superflott julekort. Koselig å se litt julekort rundt omkring i bloggene syns jeg:)
Og gratulerer så mye med den flotte 19 åringen....tiden flyr veldig fort syns jeg:):)

God helg Hilde!

Marianne H sa...

Gratulerer med både en alle tiders reportasje i Ett Trykk med !2 sider, sønnen og en flott julekort. GOD HELG!

Hege sa...

Gratulerer så mye med 19-åringen!!! Og julekortet ditt er av "hakeslepp-typen"! Så lekre farger!!! Jeg fikk også lyst til å lage julekort!!!!

Tusen takk for all hjelp i går og tusen takk for superhyggelig kommentar!!!!

God helg til deg og dine!

Diger klæm fra Hege:)

Tone K. sa...

Gratulerer så mye med 19 åring :)

Oi...så voksen han har blitt....jeg husker jo LO`ene du har lagt ut....nå har han jo blitt en voksen mann :)

God helg :)

Heidi sa...

Gratulerer så mye med den flotte sønnen din. Tenk 19 år, du synes vel tiden har gått utrolig fort?

Nydelig julekreasjon også, heldig du som er kommet igang! I år tror jeg at jeg må krype til korset og innse at det blir kjøpekort!!!

Klemmer fra
Heidi

Anonym sa...

Gratulere så mye med Sondre:) julekortet er fiiiiiint,skikkelig hilde kort:))
Klem mette

Papirdilla sa...

Gratulerer med Sondre! En god og kjekk gutt som mamma'n kan være skikkelig stolt av:)

Og et herlig julekort, Hilde! Du er flink som har begynt på dem, alt.

God helg og stor klem!

STI sa...

Fik bare lige lyst til at sige det er vild flotte ting du laver og hold da op for et indlæg i "Et Trykk" GLÆDER mig til at nærlæse det :)) Ha en god dag

STI sa...

Fik bare lige lyst til at sige det er vild flotte ting du laver og hold da op for et indlæg i "Et Trykk" GLÆDER mig til at nærlæse det :)) Ha en god dag

GryA sa...

Grattis med sønnen! Greit å komme igang med julekort tidlig synes jeg. Slippe stress i november. I julekortboksen min ligger det ca. 30 kort nå, så da er jeg godt over halvveis. Kortet ditt var nydelig! Også må jeg takk for herlig RAK som ramla ned i postkassa mi i går. Skal kose meg med innholdet der gitt. Ha en fin søndag!

Gitte sa...

Super flot juleposekort.