onsdag, september 26, 2012

Julekort

På treffet forrige uke lagde jeg noen julekort, og her kommer ett av de.
fikk en hyggelig henvendelse fra en kunde som lurte på om jeg kunne legge ut bilde av dette kortet.
Så derfor kommer det i dag. De andre kortene skal jeg vise dere etterhvert.
 
Arkene er fra Inkido
Blondene og båndene fra div levrandører
Punch fra Martha Stewart(dessverre utgått)
Stempler fra Kort og Godt.
 
Alle produkter finner du hos PAPIRPIKENE






Tusen takk til alle som titter inn og kommenterer. Veldig hyggelig!
 
Er det mange av dere som skal på Stempelscrapmesse i helga eller??
Kanskje vi sees?!
Meg finner du på standen til PAPIRPIKENE  :-)

5 kommentarer:

Hanna sa...

Åh så vackert! Underbara julfärger och mysiga, ljuvliga detaljer :)
Otroligt fint gjort!

Stor kram,
Hanna

Mette`scrap sa...

Lekkert som alltid Hilde !!!!!

Eli Kristin sa...

Nydelig og veldig julete. Hørte at julemanna er i salg i butikken allerede, så hvorfor ikke se flotte julekort! :) Lekkert med søte detaljer!

Fin dag til deg! ;)

Hege sa...

Vakkert julekort!!! Akkurat som det var overraskende!!??!!? Og vi ses definitivt på messa til helga, ja!

Diger klæm fra Hege:)

Kerttu sa...

Ååh nydelig julekort:) Brunt og rødt er så fint sammen, også elsker jeg prikker;):)