lørdag, september 08, 2012

Litt stille om dagen!

 
Ikke vært så mye fart her i det siste, men jeg har litt å vise dere alikevel.
Det er litt tungt å komme seg ned på srapperommet om dagen, men det går vel over regner jeg med.
 
For et par uker siden laget jeg dette kortet, som har noen vise ord både utenpå og inni.
kortet er laget på en "brødpose" , på et stormarked her har de såkalte hjemmebakte brød, og de kommer i slike brune kraft poser.
 
Blonden på framsiden har jeg fått av Mettemor
Tusen takk Mette!!
 
Mønsterarkene er fra 
Bo Bunny og Prima.
Blomstene fra Storyteller
Kantpunchen er fra Martha Stewart, Floral Vine
De stemplede tekstene inni kortet er fra Dylusions
 
 
 
 
 


 
 
Stor klem til dere alle og fortsatt god helg!

11 kommentarer:

Tone K. sa...

Oi...så lekkert dette var ! :)
Brødpose får liksom en litt annen betydning ...hihi.
Skikkelig flott og den gir meg virkelig inspirasjon til å prøve selv :)

Ønsker deg en fortsatt god helg ! :)

Eddie sa...

Kjempeflott!! Slike brødposer går rett i søpla her, nå må jeg ta vare på de skjønner jeg!!
Den var nydelig med flotte detaljer!! Klem og god bedring fra Anne-Eddie ;D

RitaK sa...

Helt supert kort, og litt merkelig, men dette er kortet er tøft og søtt på samme tid... Godt å høre at formen er stigende, god helg :-)

Bente sa...

WOW - lar meg stadig imponere:) selv om jeg VET du er magisk:) Likte kortet veldig godt. Og som Rita sier: søtt og tøft på samme tid. Riktig god bedring til deg:) Sender deg mange klemmer:)

Marianne H sa...

Lurer på om jeg finner brød i slike poser neste gang jeg reiser til supern???
Kjempekult!!! Godt at formen er stigende :))

Hege sa...

Nå fikk jeg lyst til å kjøpe brød... Et utrolig flott Stempelgal-kort!!!! Som alltid proppfullt av detaljer, og nydelige, vise ord!

Pass på deg selv! Det er lov å ta litt ekstra vare på seg selv når en er syk!! God bedring! Si ifra hvis du trenger en sykepleier!!!

Klem, Hege!

Synnøve sa...

Så lekkert og nyyydelig dette var, Hilde!Og så av en brødpose, da;) Fint å høre at du er på oppadgående;) Sender en god klem med ønske om god bedring:)

Wenche sa...

Lekkert.

Lin Monika sa...

Så utrolig flott!! Liker virkelig alle tekstene og detaljene. Må nok lifte litt her ja:)
Klem, Lin Monika

Mokkan sa...

Nydelig :)
Ha en fin dag

Mokkan/www.blogtoppen.no

nergele's puslerier sa...

Å ja,dette måtte kommenteres-flott ikke helt den stilen jeg forbinder med stempelgalsverden,men det var veldg rikt på detaljer og slik stil liker jeg ,men jeg får det liksom ikke til...(dog om jeg tester min tolmodighet hehehe)...

Ha en god dag og ta vare på deg selv..