tirsdag, oktober 23, 2012

Bursdagsgave til storesøstra mi:-)

I helga var vi i bursdag hos søstra mi og hennes bedre halvdel.
og her er gaven jeg hadde laget til henne.
En eske pyntet med "gamle aviser" malt over med hvit maling.
En pyntet Torso etter inspirasjon fra en jeg så i Inzpira Magazine for en tid tilbake siden.
og et kort laget av matavfallspose.
 
 
OBS OBS!!!
her kommer billedraset!!
 












Stemplene jeg har brukt her er fra NorskStempelblad, disse fikk jeg etter at jeg var gjesteartist hos de i siste utgave av Ett Trykk!
 
Fortsatt god uke alle sammen!

9 kommentarer:

Eddie sa...

Nyyydelig!! Flott inspirasjon, både hos deg og i Inzpira! Såg det var kommet et nytt blad nå, det må jeg ha!! Klem fra Anne-Eddie :)

Mette sa...

Dåne!!!!! Vakkert!!!!! Dåne!!!! Vakkert!!!

Klem fra den andre storesøstra di..fnis:)

RitaK sa...

Kjempelekkert, så jeg tenker mottageren var fornøyd :-)

MonaV sa...

Sååååå fint Hilde....alt sammen!!!
Heldige storesøster:)

morkaren sa...

Sikken en lækker gave at få. knus morkaren.

Synnøve sa...

Skal fatte meg i korthet, Hilde: Søstera di er en HELDIGGRIS av dimensjoner!!!! Fantastisk nyyydelig!! klem

Sylvia sa...

Fy søren for en lekker gave!! Knallstilig rett og slett:-))

Sylvia.

Hege sa...

Da har jeg bestemt meg for at du kan få adoptere meg til å bli enten: a) storesøstera di, eller b) lillesøstera di. For jeg VIL VÆRE SØSTERA DI!!!!!!!!!!

Vakkert alt sammen!!!!!!!

Diger klæm fra søstera di....

Lillians Blogg sa...

Bare HELT RÅLEKKERT. Klem