søndag, oktober 21, 2012

God Jul atter en gang :-)

Ja det går i julekort fortsatt.
Denne gangen fikk jeg lyst til å rote fram noen gamle stempler fra Magnolia.
Jeg har maskert sammen benken og jenta.
Jeg har fargelagt med mine  Distress Markers
 
Arkene er fra Pion Design
blonder og bånd finner du hos oss på
Kortet er laget på en pose....      "bombe"...
De små tekstene er fra dette klippearket og stemplene er fra Kort og Godt.
 
 
 



nå er jeg klar for en ny uke med nye muligheter
og kurs hos Papirpikene i morgen.
 

9 kommentarer:

Hege sa...

Jeg er så imponert over alle julekortene som produseres om dagen! Og spesielt over dine, Hilde! Gjennomført fra a til å! Drøssevis av detaljer og lekkert fargelagt!

Ønsker deg ei flott uke! Diger klæm fra Hege:)

RitaK sa...

Fint kort med detaljer "all over" Hilde, og tilogmed fargelagt motiv på "gamlemåten" :-)

Mette sa...

Herlig julekort med massssse detaljer, me like:))

Klem Mette

Gitte sa...

Super smukt julekort.

MonaV sa...

Skikkelig herlig og flott Hildekort:):)
Koselig med alle julekortene rundt om i bloggene om dagen:)

morkaren sa...

Dejligt stemnings fuldt julekort. knus morkaren.

Eddie sa...

Nydelig!! Vakkert julete!!
Klem fra Anne-Eddie :)

nergele's puslerier sa...

Vinterstemning... har du skrevet jeg trodde du beskrev temperaturen ute i dag jeg....

Lykke til med kurs..

Paper Profusion sa...

Very sweet and pretty! Nicola x