tirsdag, oktober 16, 2012

Julekort av matavfallspose!

 
I helgen på Totentreffet laget jeg et kort med et bilde (skøyter)jeg fikk av Mari, tusen takk Mari :-)
Ellers er kortet laget med stor entusiasme og inspirasjon fra noen av kortene til Monika
Hun lagde veldig mye fint i helga!!!! "smelt"
 
Jeg har fjernet ca 1/3 del av posen slik at det er ca 20 x 20 cm stort.
Jeg har brukt ark fra Pion, stempler fra Kort og Godt, kakeserviett, snøfnuggpunch, knapper, masse maling og en hjemmelaget mist lånt av Berit. Takker og bukker.
Skøytene i tre som henger på kortet finner du hos Papirpikene
Det samme gjelder blonder ,ark, bånd og stempler.
 
Arkene er svertet og krøllet før jeg har limt de på posen.
og før jeg har lagt på all pynten har jeg malt med Gesso.
 
 



 
I dag skal jeg nyte en fridag, og gjøre nesten ingen ting.
Ikke dumt det heller :-)

10 kommentarer:

Scrappelise sa...

Nydelig julekort, det oser av stemning med bildet og de fine detaljene du bruker. Kos deg videre på fridagen, antar det er godt med en slik dag nå etter hælja! Næsklæm fra meg.

Filharmonica sa...

Herlig julekort :-)) Kos deg masse på fridagen din!

Hege sa...

Det motivet var bare utrolig flott!!! Det har kanskje sammenheng med at du har scrappet det på et kort???? Som alltid er kortet ditt lekkert og gjennomført! Jeg elsker alle detaljene dine!

Diger klæm fra Hege:)

Wenche sa...

Nydelig. Jeg likte også veldig godt hvordan Monika kuttet ned matavfallsposene. Må prøve meg på en slik en dag.

RitaK sa...

Fantastisk vakkert kort Hilde, smakfullt og røft pyntet :-)

Papirdilla sa...

Ååååååååå! Helt herlig, Hilde. Det er bare sååååå fiiiiiint!!
Klem,
Hanne

Mette sa...

VAKKERT!!! Ikke noe mere å si om det;)

Klem Mette

MonaV sa...

Slenger meg på Mette her....VAKKERT!!!!

Heidi sa...

Nydelig kort!
Lekre detaljer:)
Klem, Heidi:)

Lin Monika sa...

Helt nyyydelig!!:)! Flott motiv.
Klem, Lin Monika