mandag, oktober 22, 2012

Kaffefilter Julekort (kurskort)

I dag holder jeg kurs i butikken vår Papirpikene
og kortet de skal lage i dag er et kort laget av kaffefilter! For mange år siden laget vi masse slike "kaffefilterkort" men det dabbet litt av  etterhvert.
Kom på ideen igjen da jeg så hva Mona laget til Anonyme Scrappere for en liten stund siden.
Så da ble det et kaffefilterkort!
Har brukt ett kaffefilter, og pyntet fram og baksiden, samt at jeg har laget en tag inni lomma.
Stemplene jeg har brukt er fra Kort og Godt
arkene er fra Pion Design
Diesen jeg har brukt er fra Spellbinders og bladpunchen er fra EK Success
Alle Charms, bånd, blonder og tråd finner du i butikken vår på Gjøvik!





15 kommentarer:

MonaV sa...

Såååå fint Hilde:) Tror jeg må lage flere slike:):)

Gro Tjeltveit sa...

Nydelig! Du er bare sååå flink med chabby chic/vintage. Skulle gjerne vært på kurs med deg igjen.
Lykke til.
Klem fra Gro :-)

morkaren sa...

meget skøn ide. knus morkaren.

Ann Kristin sa...

Wow dette var nydelig!!!!!!
Du er bare helt super på kort Hilde!
Klem Ann Kristin

Eddie sa...

ååå,nydelig! fantastisk !
skikkelig inspirasjon! klem fra Anne-Eddie

Torill sa...

KJempelekkert!
Ja kanskje man skal prøve seg på slike igjen! Iallefall MYE finere dette enn de vi lagde da! Iallefall mine:0) Vakkert!!

Heidi sa...

Et kjempeflott kort, Hilde! Ja, det må være noen år siden jeg laget kaffefilterkort etter ide fra deg.

RitaK sa...

Artig med kaffefilterkort igjen, nydelig kort :-)

Paper Profusion sa...

Really sweet image! Nicola x

Bente sa...

Åååååååååååå, sukk:) Skulle ønske jeg kunne vært på kurs:) Så vakkert:) Husker de du lagde for mange år siden også:) Så utrolig kule:) Ønsker deg en finfin uke. Klem fra Bente

Eva sa...

ååå,skikkelig fin ,artig med kaffefilter igjen, denne var skikkelig fin

banglamarie sa...

Lekkert!!

Hege sa...

Og jeg som aldri har vært med på kaffefilterkort-bølgen da!!??? Synes dette var lekkert/ nydelig/ vakkert/ sart og delikat!!!! Du kan velge det du vil selv- for alle passer....

Diger klæm fra Hege:)

Fatima sa...

Disse kortene har jeg ikke fått med meg. Artig. Og så er du en mester i vintage stilen. Jeg må få tatt meg en tur til Gjøvik snart. Klem

nergele's puslerier sa...

Artig med de kaffefilterkorta kjekt å finne fram noe igjen...

Litt anna enn det som har vært ei stund nå..