tirsdag, oktober 09, 2012

Kurs LO

Jeg hadde i går et Vintage kurs i butikken vår og her kommer bilder av layouten!
 
Jeg har hentet inspirasjon til denne layouten hos Elaine Rolfe. Designer i bladet Scrap365
Den bakerste kartongen erklippet i kanten med noen av mine gamle mønstersakser. Kakeservietten jeg har brukt på layouten er først brukt som sjablong på det bakerste arket.
kraftkartongen er hullet med Crop a dile tang. stemplet med massevis av Kort og Godt stempler. og svertet med Vintage Photo.


Takk til mine tålmodige kursdeltagere og lykke til videre!

6 kommentarer:

Synnøve sa...

Oi, denne var knallstilig!!! Kjempemange lekre detaljer, herlig!!! klem

Scrappelise sa...

Kjempelekker side med mange tøffe detaljer. Ha en fin nedtellingsdag med en svær scrappeklæm!

MonaV sa...

Såååå fiiin!!!!
Takk for inspirasjon......kommer nok til å "herme" litt etter vimplene dine med tekst i....det var supert!

☥ Kaia sa...

LEKKER !!!!!!

Klem fra Kaia

Synnøve sa...

Denne hadde så absolutt wow-faktor!
Nydelig og med sååå masse fine detaljer!
Denne må studeres nøye og lenge:)
Ha en herlig uke,
Klem

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Knall stilig å mangen flotte detaljer, mye å låne her ja :) digger stilen din :)