torsdag, oktober 25, 2012

OBS!!! Dette er ikke for å "lokke" på snøen!

...for jeg er nemlig veldig glad for at snøen ikke er kommet hit enda.
Når jeg så værmeldingen i går kveld og det var meldt snø både i vest og i nord, smilte jeg bredt når jeg så at vi som bor her i dette selvutnevnte "snøhølet" ikke behøver å ta fram vinterskoene enda.
 
Kortet er laget for en god stund siden, etter en ide fra
Rita (tror jeg har forstått rett, ettersom hun hadde klippet ut noen ski til Hilde Johanne?!)
 
Arkene er fra Inkido/PapercraftScandinavia
bånd, stempel og charms er fra Kort og Godt
 
 

 
Forstatt god uke, snørfri eller ikke!

9 kommentarer:

Hege sa...

Synes kortet var både vinterlig og fint, men det ligner veldig å rope på snøen... Det liker jeg ikke! Kule ski forresten!!!! Og nydelig blåfarge!

Diger klæm fra Hege!

MonaV sa...

Fint kort, kule ski og flotte farger:):)

Eddie sa...

Knallflott! Og en fin inspirasjon!!
Takk! Klem fra Anne-Eddie :)

Paper Profusion sa...

Love the skis! Fab design. Nicola x

Berit sa...

... men du .. det kom jo snø i dag!!
Stilig kort - og go' skitur :P

Klem

RitaK sa...

Så flott ski-kort du har laget, og aldeles nydelige farger :-) Joda, stemmer det at jeg klippet bittesmå sånne ski til bordkort for en konfirmant i vår, og var litt "konsulent" på et skikort for Hilde Johanne. Koslig at du likte idèen :-)

Sigrun sa...

Kjempefint julekort! Kult med skia!

Ann Kristin sa...

Hei.
Dette kortet ditt var super kult, blir nok en lift her er jeg redd.....
Så flott at arkene fra
maja har kommet inn igjen.
Selvfølgelig kommer jeg en dag!
Tusen takk.
God helg.
Klem Ann Kristin

Ida sa...

SÅ Stilig! For en glimrende ide`!:))
Jeg krysser fingerene, men de mener det skal komme snø på østlandet i kveld...
Ida