søndag, oktober 07, 2012

Vintagekort

Jeg har laget et vintagekort med en litt smalere pose enn jeg
vanligvis bruker.
 
Bildet er fra dette klippearket.
du finner det i nettbutikken vår HER
 
 
 
Stemplene jeg har brukt er fra Kort og Godt.
Blondene  og bånd er fra div levrandører og du finner det meste av produktene hos
oss Papirpiker :-)
 



 
Tekstene jeg har brukt på kortet er fra dette klippearket og det finner du i nettbutikken

 
Her har helga blåst bort omtrent, med noe fornøyligheter og noe "må ting" Vi har knapt vært hjem om før i ettermiddag. 
Nå har vi fyrt i ovnen og nyter noen rolige timer  før neste arbeidsuke.
Go søndag!
og som Hege pleier å si
"diger klæm"

11 kommentarer:

MonaV sa...

Å du store min......sååååå lekre!!!
Og det klippearket med tekstremsene har blitt min favoritt i det siste, de er geniale Hilde:)

Hege sa...

Herremin noe så LEKKERT!!!!!!!! Likte veldig godt en smal versjon av posekortet!! Og jeg elsker klippearkene dine!!!

Diger klæm fra Hege:)

Mette sa...

Fiiint Hilde kort :) Klippearkene er superfine, I love it:)

Klem Mette

Marianne H sa...

mmmmmmmm, liker det veldig godt.

Beatemor sa...

Nydelig kort du har laget. Digger stilen så herlig og sart. Og så var de småordene ultrakule! Så kjekt at de er på norsk!! Spørs om det ikke må ned i handlekurva mi :-) Ha ei fin uke!

Sivic sa...

Lekkert vintage kort!!
Ha en fin dag,
klem

Scrappelise sa...

Du er fabelaktig god på disse posekortene og dette var så lekkert med vintagemotivet. Et sånt tekstark står på shoppinglista mi til helga. Gleeedes - ha en fin dag og ja; Diger klæm!

Marte sa...

Så lekkert dette var! Flotte klippeark du har laget - de små tekstene er jo så dekorative, og veldig "deg" :)

Ønsker deg en fin dag, Hilde!
Klem fra meg

Synnøve sa...

Superlekkert!!! Gleder meg til posten kommer idag... Kanskje jeg finner pakkelapp fra Papirpikene med noen av de nydelige klippearkene dine oppi;)
Ha en fiiin uke:)
klem

Papirdilla sa...

Nyyyydelig. Synes klippearkene er helt toppers. Digger særlig det med tekst på, min favoritt:)
Klem:):)

Tone M. sa...

Kjempefin.....Du er like flink med "jentekort" som "guttekort". Heeeelt knall!!!