fredag, november 30, 2012

Adventstid!

 
Nå er adventstiden over oss og jeg har pyntet litt i heimen.
 
først har jeg laget meg litt julepynt av papirleire.

 
grantoppen under her har jeg hentet i skogen til foreldrene mine, sammen med mose og noen små juletrær.
 Slik ble årets adventslysefat
Tallene er gamle og de husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt, stjernene er fra Kremmerhuset.
 
Og på trappa er det også blitt litt vinterstemning.
Det gamle vinduet har jeg kjøpt av Mette
Skøytene er kjøpt på loppis,
Buska er ikke pyntet enda, det vil jeg vente til litt ut i adventstiden med å gjøre.
 
 Tilslutt en av mine Tilda dukker som mamma har laget til meg. Denne får lov å bo i stua mi  hele året men jeg syns den passer ekstra godt til jul
 
 Go hælj og håper alle får en fin adventstid
 


2 kommentarer:

Synnøve sa...

Sååå koselig det blir hos deg, da:) Knallfin pynt og herlige hjerter!! Ser du har klart å få med poststempelet;)) Herlig!! klem

MonaV sa...

Kjempekoselig Hilde!!