tirsdag, november 13, 2012

Julekort igjen...

Hei igjen!
Et nytt julekort fra meg i dag.
Dette er det flere uker siden jeg laget, men kom på at jeg ville vise der fram.

Arkene er fra Pion Design
Det samme er Klippearket 
Stemplene er fra Kort og Godt 
Snøfnugg er en utgått Martha Stewart Punch.
Alle blonder Bånd og knapper finner du hos Papirpikene på Gjøvik.
Grantreet er en dies fra Tim Holtz 
disse er påført Snoweffekt
 Har også laget en sløyfe av Osteklut


Så ønsker jeg dere en fortsatt fin uke, jeg står nå på farten og skal på Treff på Papirpikene

8 kommentarer:

Camilla sa...

Så vakkert Hilde!! Alltid en fryd å besøke bloggen din!! Digger den nydelige shabby stilen <3
Ha en fin kveld!
Klemmer fra Camilla

Hege sa...

Bærre lækkert, Hilde!!!! Helt rått med så mange detaljer!

Kos deg på treff!!!!!!!!!

Diger klæm fra Hege:)

morkaren sa...

Utroligt lækkert julekort i vintage stil, det ser så godt ud med alle dine fine detaljer. knus morkaren.

Ellinore sa...

Ååååå...det var vakkert:)Klem

Marianne H sa...

Herlig, så fin TH diesen ble som kvit. Klem

MonaV sa...

Superfint!!!!

Heidi sa...

Kjempeflott kort med masse fine detaljer som vanlig fra deg!

Kristina sa...

Kjempe fint :)