fredag, november 02, 2012

Julekortbestilling!

En liten feiring er på sin plass.
Jeg fikk tidligere i høst bestilling på 23 julekort, og nå er jeg FERDIG!!! En durabelig jobb er gjort!!
Syns det er godt å få ting unna, slik at det ikke blir et "pes"¨å få de laget. Det er viktig for meg, for å bevare gleden ved å lage kort. Veldig hyggelig å få slike bestillinger, og så får vi håpe at både kjøper og alle mottakere blir glade for et julekort.
 
Nå er det bare mine egne kort igjen, så får vi se når jeg starter på de. kanskje i helga, eller kanskje ikke.
 
så skal dere få se noen av de siste kortene jeg laget.



 
Så vil jeg ønske dere en flott helg!  

10 kommentarer:

Filharmonica sa...

Så flotte julekort du har laget! Du har virkelig hatt litt å stå i med i det siste skjønner jeg :-) Har selv en bestilling på 20 julekort + mine egne, og er godt i gang - heldigvis. Ha en riktig god helg Hilde! Klem

MonaV sa...

Skal si du har vært effektiv og hvis alle er like flotte som disse her så tenker jeg det blir mange glade mottakere.

God helg til deg og dine Hilde:)

Cathrines-creative sa...

Lekkert lekkert... hva tar du for å lage så pntede kort da? Driver å lager opp litt selv, men usikker på pris...

Heidi sa...

Nydelige julekort du har laget!
Ha en fin helg, klem:)

Mette sa...

Rålekre kort Hilde, og alle er like vakre og unike og med den riktige touchen fra stempelgal!!
Helt enig at det er lurt å være ute i god tid, slik at det ikke blir mas og kjas!! Kos deg med fri helgen din:) Klem Mette

Hege sa...

Tror jammen meg du skal få lage mine julekort i år jeg, Hilde!!! For du er jo så godt i gang!!!!??

Nyt frihelgen din!!!!

Diger klæm fra Hege:)

Marianne H sa...

Så fine de er alle som en. masse flotte detaljer. God helg, klem

Heidi sa...

Så mange flotte kort! Du er kjempeflink som har kommet så godt i gang i motsetning til visse andre...

RitaK sa...

Oisann, her er jo det ene julekortet lekrere enn det andre... Bra jobba, Hilde!

Ann Kristin Ødegårdstuen sa...

Alle er like vakre, i kjent Hilde stil, som jeg liker kjempegodt!

Klem Ann Kristin