søndag, november 18, 2012

Pyntet Sigareske


I helga har jeg pyntet 2 sigaresker jeg har hatt liggende i noen år...
(jeg ruger på enda flere slike egentlig og de skal få ligge å godgjøre seg enda en stund....har fått de av svigerfar, som igjen har fått de av en nabo)

Jeg har malt de med Gesso, og pyntet de med div, gamle boksider og noter, samt blonder blomster og vintagebilder.
noen små detaljer med poststempler fra Kort og Godt må alltid til, for de gjør den siste "svungen" over verket syns jeg.

.....nå er vel jeg i overkant opptatt av poststempler kanskje.....
og når jeg sier det kom jeg på en annen ting : 
og det er at jeg nå snart skal vise dere på bloggen min de arbeidene jeg hadde med i Ett Trykk sin oktoberutgave, som gjesteartist. 

Det får komme en annen dag :-)







Så gjenstår det å ønske dere en flott uke!

Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars

9 kommentarer:

Tone-Lise sa...

Åååå så fine :)

Graciela/Cielo sa...

nydelige! flotte detaljer og lekre farger

Eddie sa...

Nyyydelig, er det innhold i de og....?!
Flotte detaljer, liker det! Klem fra Anne-Eddie :)

Hege sa...

Å herre jemini for noen flotte sigaresker!!!! Jeg vurderer herved sterkt å begynne å røyke!!!!!!

Diger klæm fra Hege:)

Heidi sa...

Så nydelige!
Delikate og lekre:)
Ha en fin kveld, klem:)

Synnøve sa...

Vanvittig flotte sigaresker!!! Såååå vakkert pyntet!! Enig med Hege *fnis*.. klem

MonaV sa...

Aldeles nyyyydelig pyntet Hilde.
Flotte esker!

Dawn sa...

loving the shabby chic cigar boxes hun xx

Ann Kristin Ødegårdstuen sa...

Super lekkre!!!
Klem Ann Kristin