tirsdag, november 27, 2012

Snømann Utstyr

For noen uker siden var jeg på en scrappehyttetur, hvorpå vi skulle lage hver vår utfordring
og min ble slik som dette.....
Jeg har fyllt en cellofanpose med marshmallows og sukkertøystokk
på toppen har jeg brukt en spellbinders dies og brettet på midten. stanset ut en snømann og noen snøfnugg(denne jeg har brukt her har jeg lånt av Hege)
 
Teksten på toppen har jeg printet ut på vanlig kopipapir.
altså -SnømannUtstyr
-reservedeler i tilfelle mildvær.
 
 

 
Syns denne passet så fint i bloggverdenen i dag, for her hos meg er det hverfall blitt  mulighet for å lage snømann i dag.....et forrykende snøvær!

7 kommentarer:

Trine sa...

Kjempe stilig:)
Ha en fin,fin dag!
Klem,Trine

nergele's puslerier sa...

He he ja,eller snømannbæsj kan du å kalle det-ikke stokken da...

Pinklady 68 sa...

Denne ble jo bare kjempefin og koselig liten hilsen til en heldig person! Herlig at det kommer litt snø...blir vinterlig og lysere med en gang:-)

Ha en fin vinterdag! KLem Laila.

Marianne H sa...

Så morsom ide!! Knallfint laget og da. Klem

RitaK sa...

Artig idè Hilde, og i disse "slapsetider" kan nok enhver snømann ha behov for reservedeler :-)

Wenche sa...

Så¨herlig .

Synnøve sa...

vanvittig kult, Hilde!! Du er super-flink:)) klem