lørdag, desember 29, 2012

Gjesteartist Ett Trykk okt 2012. Del 4

Til slutt vil jeg vise dere  2 layouter jeg hadde med i Ett Trykk i oktober 2012
 
En av hver av guttene mine
 
Masse klin og glæsj på begge disse to,den førtste som er av Sondre, har jeg brukt masse 
hvit maling, brukt blandt annet en muffinsform til å stemple med
 
 
 
17 år
 

 
På Lo'n under her har jeg også malt masse, og sprayet med mist. detaljene med syklene er gamle Hambly's som jeg har smeltet kantene på.
 
Urban Totning


Da er jeg ferdig med å vise dere bidragene mine fra Ett Trykk, så får vi se om også jeg kommer med en "toppliste" for 2012 etterhvert.

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Så flotte disse var!! Du har en så herlig stil - og helt din:):)

Gleder meg til masse inspirasjon fra deg i 2013:):)

Ida sa...

Jeg nøt virkelig denne utgaven av Ett Trykk!
Godt nytt år!:))
Ida