onsdag, desember 12, 2012

Julen nærmer seg med stormskritt !!

............. og jeg har laget enda flere julekort.
Koser meg masse når jeg lager julekort og pakker inn julegaver.
I dag vil jeg vise dere et av kortene som er blitt til  i det siste.
 
(Ser at fargene ikke er helt som de skal..... sikkert fordi jeg tok bildet med telefonen)Sorry!!
 
Arkene jeg har brukt er fra Maja Design
Diesen er fra Tim Holtz
tekstene er fra et av våre klippeark
poststemplet er fra Inkido
Gledelig jul stempel er fra Kort og Godt
Alle blonder og tråd finner du i butikken vår på Gjøvik
 
Har du lyst til å titte innom vår nettbutikk så finner du den her:
 
I morgen er det Nattåpent i byen og Papirpikene holder åpent til kl 22.00
Vi kommer til å ha gode tilbud denne dagen, så det vil lønne seg å ta turen innom.

Samtidig vil det være et eget tilbud i adventskalenderen vår, men det får du ikke vite før i morgen tidlig kl 08.00
Så følg med på Facebook og i bloggen vår: www.papirpikene.blogspot.com

1 kommentar:

Marianne H sa...

Kjempelekker, det er vel en skikkelig stjerne det. Klem