fredag, desember 28, 2012

Veggbilde. Ett Trykk Del 3.

Jeg har laget et veggbilde med bilde av farfaren min.
Bildet finns også på et av Papirpikenes Klippeark
Bildet er laget på en gammel bokperm.
og opphenget er en gammel buksehenger, som jeg har pusset ned, svertet med distress ink og påført distress stain, picket fence.
Sløyfen er hug snug farget med Distress Stain.
 
Har brukt diverse ark fra Maja Design og Pion Design
en bit fra en gammel film negativ.
Bølgepapp
En post oblat(kjøpt på en antikkmesse)
lampa er Holiday Lamppost dies fra Tim Holtz
 
 




 
Så håper jeg alle har en fin jul der ute. Vår har vært hyggelig, stille og rolig, med litt familieselskap, litt jobb og litt latskap.
Fra i dag er kalenderen fullbooket med selskaper ut året, og vi gleder oss til noen dager til med gode venner og familie.
 
 

2 kommentarer:

Tone M. sa...

kjempe fin, virkelig farfar verdig ;oD

MonaV sa...

Jeg er så heldig å ha sett disse flotte bidragene dine i virkeligheten, og de er av høy woooowfaktor!!! alle som en!!!