søndag, januar 13, 2013

2 år!

Dette bildet ble tatt på Erona sin 2 årsdag..... og nå er hun snart 3 ...
Tiden flyr fra oss (og meg som ligger litt på etterskudd med scrappeprosjektene til henne)
 
Her har jeg malt en brun bazzill med Primer. Den gir en god og dekkende farge, og den tørker fort.
Ellers har jeg brukt noen produkter jeg har leitet fram igjen i scrapperotet mitt.
Gamle bokstaver, knapper, og stempler.
 
Tekstene er fra Papirpikenes klippeark
Diesen er fra Magnolia
 
Jeg har lenge hatt lyst til å scrappe med mine nye"retro" pappsugerør.
De kjøpte jeg før jul, og jeg har ruget på de en stund, fordi jeg syns de var så veldig fiiiiiiiine.
Syns dette var en perfekt mulighet.
 
 
 
 
 
 
 
 

10 kommentarer:

Scrappelise sa...

Åååå, så fin den er Hilde! Og du har alltid så "snasent" stæsj på det du lager. Søndagsklem fra en som også gleder seg til torsdagstreff! :-))

Camilla sa...

Så herlig LO Hilde!! Stilig under foto, med teksten på. Og tøft med maling og servietter!
Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min:) Det blir et spennende år!
Ha en superduper søndag!!
Klemmer fra Camilla

☥ Kaia sa...

Den var lekker...
Sugerørene fantastisk flotte....

Ha en fin søndag.
Klem fra Kaia

MonaV sa...

Denne var skikkelig kul.....digger sugerørene:)

Hege sa...

Er det mulig er vel det jeg sitter igjen med at tanke.... Joda, med Stempelgal så er vel ALT mulig!! Du er bare den beste! Tøft bilde, og herremin så mye tøft stæsj!! S U G E R Ø R!!???? Genialt!

Ha en super søndag!

Diger klæm fra Hege:)

nergele's puslerier sa...

Tøft med sugerør,har rett og slett ikke tenkt att det går ann å benytte til scrapping...
Koselig lo som Erona sikkert setter pris på om noen år...

Ida sa...

Så kjempefin!:))
Sugerørene gjorde susen!;))
Ida

Marianne H sa...

Så stilig!!

Mette sa...

Sååå stilig LO, og sugerørene var knalltøffe!!!
Klem Mette

Ellinore sa...

Så flott Hilde....med masse flotte detaljer....Godt Nyttåt...Klem