mandag, januar 14, 2013

Bolle-Baker

Det er vel ikke helt rett å si at jeg "er i siget" igjen etter jul, men hva annet kan man finne på da, når det er å forbaskade kaldt ute??
 
I dag har jeg hatt fri, og det har blitt en rolig dag inne.
Jeg har ryddet og surra litt på scrapperommet mitt, og der fant jeg igjen dette bildet av Erona som er hos pappa og baker boller.
 
Jeg har vel muligens nevnt det tidligere også, at denne jenta er verdens søteste.....
.......men jeg sier det nå igjen........
søt,søt,søt
 
Jeg har brukt et ark fra Maja Design og et fra Ladybug.
Det rutete fra Ladybug, finnes i butikken vår på Gjøvik.
 
Det gjør også stort sett den andre pynten på denne Layouten.
Har brukt Primer for å få de hvite effektene.
 
 
 
Noen detaljbilder  :-)
 
 
Det var det jeg hadde å vise dere i dag.
 Så håper jeg dere alle får en flott og kreativ uke.

 

17 kommentarer:

Mette sa...

Nå ble jeg stum............... denne var helt rå....du er en mester!!!!!!

Klem Mette

nergele's puslerier sa...

Så gossin lo-håper bolle bakeren ble fornøyd med resultatet..

Ja, det er for j kaldt ute i dag,så det er godt å drive på inne..

morkaren sa...

Dette er noget af det sødeste LO jeg har set, at hun er sød-sød-sød behøver du ikke at skrive, hun er lige til at "knuselske" og dit LO er til kryds og slange, det ville også være synd ikke at bruge sådan et dejligt billede. knus morkaren.

MonaV sa...

Jaaaa, såååå fin Hilde:) Blir en helt egen sjarm med røde ruter syns jeg.

Pinklady 68 sa...

Super søt liten bolle baker:-) En kjempefin LO!! Gullungen charmsen perfekt her!

Ha en fin uke du også:-)
KLem Laila.

Eddie sa...

Kjempefin LO med et herlig bilde av en skjønn unge!! Ikke rart du er stolt! Klem fra Anne-Eddie :)

Camilla sa...

Ååå for en herlig LO!!! Og ja hun er SØT, supersøt:)
Så flink du er til å gi igjen farger og detaljer fra fotoet og inn på papir og pynten på LOen:)
Klemmer fra Camilla

Lisa Rasmussen sa...

Super skønt layout med fede detaljer.
Genial ide med mel posen.;O)

Blanda Drops sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marte sa...

Verdens beste Hilde! Hvem andre enn deg kommer på å bruke melposen på en LO? Utrolig kult, jeg blir skikkelig imponert og ikkeminst inspirert!

Suss fra meg i pilkehullet

Marianne H sa...

Åhhh, så gossint, amma.

Hege sa...

Jeg er målløs!!! Og det skjer jo ikke så altfor ofte.. Som vanlig perfekt sammensatt og detaljer som bare du får til!

Diger klæm fra Hege:)

Synnøve sa...

Superlekker LO!!!! Og nyyydeligste bollebakeren, da;)) Du er bare så rå med disse fantastiske effektene!!!
klem

RitaK sa...

Kjempefin LO, og veldig artig med melposen under Hilde :-)

Scrappelise sa...

Det "røss på" med fine saker hos deg om dagen. All skryt du får er inderlig vel fortjent. To ord som passer godt på deg; Kreativ og superdyktig scrapper! (med stor sans for det vakre og spesielle) Gleder-meg-til-torsdag-klem. :-))

Moia sa...

Hei på deg, flott layout med sukkersøt tulle. Lenge siden....., håper jeg får til en tur over på "andre sia" om ikke altfor lenge. Savner treffene hos dere, og alle de koselige folkene. Klemz og god helg.

☥ Kaia sa...

Fantastisk flott LO...
Knalltøft med hvetemelsposen i bakgrunnen...
Og visst er jenta søt....

Klem fra Kaia