lørdag, januar 19, 2013

Posekort til Hege

Når en god venninne fyller år, må hun jo få et kort og en liten gave.
Hege hadde bursdag denne uka og dette er kortet hun fikk av meg.
 
Kortet er laget på en matavfallspose (blir aldri lei de kortene)
Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design,
roser fra Inkido
Hjerter i tråd
mønsterark fra Kort og Godt
Klippeark fra Papirpikene (de små tekstene)
Alle produktene finnes hos Papirpikene

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så ønsker jeg dere en fortsatt god helg!!
Her hos meg er det kaldt, alt for kaldt.... jeg fyrer og fyrer!!
brrrrrrrrrr!

10 kommentarer:

Lisa Rasmussen sa...

WOW! Et fantastisk kort en en masse utrolig lækre detaljer ;O)

Tone M. sa...

Veldig fin, veldig du, og et koselig kort. Blir glad og i godt humør av det :-D

Karen Elise sa...

Nydelig kort! Herlige farger, og så likte jeg alle de små tekststripene.
:) Karen Elise

☥ Kaia sa...

NYDELIG posekort.
Disse er du en ekspert på, det er nå sikkert...

Klem fra Kaia

nergele's puslerier sa...

Var det slikt det var,jeg hørte bare begeistringen på treffet,men jeg rakk aldri å se på det-,men det er jo som altid fint fra deg.
Koselig att en blir husket på dagen sin.

Det er spådd mildt i mårrå,men kaldt igjen på mandag,hvis det kan være til en liten oppmuntring...

Ida sa...

Så flott kort!:))
Disse posene blir så fine, og her har du fått plass til masse fint!:))
Ida

MonaV sa...

HERLIG!!!!

Synnøve sa...

For et nyyydelig kort:)

Marte sa...

nydelig kort du har laget til Hege, kan tenke meg hun ble glad for dette :) Deilige farger og masse fine detaljer! Takk for herlig inspirasjon! Klem til deg min venn!

Hege sa...

Kortet er bare så utrolig nydelig, Hilde!!! Jeg har mistet tall på hvor mange ganger jeg åpner og ser på det! Som vanlig er det fullt av detaljer og drøssevis av omtanke og mange timers arbeid som ligger bak! Og råsa hjerteskåler er perfekt til å ha råsa godteri i...

Håper det går bra med deg og alt du er igjennom om dagen! Husk at jeg er her om du eller dere trenger meg!

Diger klæm fra Hege:)