torsdag, februar 14, 2013

En tag fra meg til deg!

Heisann!
Det har ikke vært så mye aktivitet her i det siste.
men for et par uker siden laget jeg denne tagen.
 
(beklager et skikkelig dårlig bilde denne gangen)
 
 





I dag har jeg kost med sammen med Mette, og øvd på fargelegging med Copic .
øvelse gjør mester sies det, så da satser vi på det.
Det var gøy å fargelegge igjen, veldig lenge siden sist.
Så gjenstår det å se om det blir kort med noen av motivene som jeg laget.



Snart er det igjen helg, herlig helg!

11 kommentarer:

Marianne H sa...

Kjempelekker tag. Ha en finfin weekend

Anja's KortKreasjoner sa...

Lekkert fargelagt :) og ikke minst er det absolutt på tide at du tar frem dine tusjer igjen :)

Nyte den kommende helgen
klem, Anja

Mette sa...

Jeg ble så glad for dette kortet:) Snill du Hilde♥ Det var veldig koselig å ha besøk og sitte å fargelegge sammen:) Ha ei fin helg:)

KLem Mette

Scrappelise sa...

Å jo da, dette kan du! Tagen er nydelig og du er kjempeflink til å fargelegge. Gleder meg til å se at du bruker motivet på noe! Ha ei riktig god helg! Mange god helg klemmer til deg! :-)

Synnøve sa...

Herlig tag og kjempenyyydelig fargelagt motiv;) Blir spennende å følge deg fremover og se alt det lekre du tryller fram!!!
stor klem

Tuppenshobbyblogg sa...

Tagen er helt nydelig !!!
Og for en flott fargelegging.....du er en mester !

Hilsen Kjersti

RitaK sa...

Koslig tag, og flott fargelegging Hilde :-) Jeg fikk også valentinskort i går...

Hege sa...

Griselekker tag!!!!!!!!!!!! Helt skjønn!!! Og motivet ditt er bare supert! Gleder meg til å se det på et kort jeg også!!! Tror egentlig ikke at verken du eller Mette trenger så veldig mye mer trening i fargelegging, jeg!!!!

God helg, Hilde! Koselig å prate med deg igjen i dag!

Diger klæm :)

Pinklady 68 sa...

Nyydelig tag og flott fargelagt motiv!

Ha en fin helg! kLem Laila.

Heidi sa...

Nydelig tag!
Lekkert pyntet:)
Flott fargelagt motiv også.
God helg, klem:)

Tone M. sa...

Kjempe søt tag,, veldig flink/bra farvelagt