søndag, februar 24, 2013

"Skappel" med stjerne!

WOW, 2 innlegg på  2 -to- dager!!!!!
Har noen stille dager helt alene nå og da blir det tid til så mye rart....
Har leeeeeeeeeeeenge holdt på med en Skappel genser  (startet uka etter att det var om denne på TV i sommer/høst)  men jeg er ikke av de kjappeste når det gjelder slike ting, og mange har flere ganger spurt om jeg ikke snart er ferdig med min Skappelgenser...
 
Selve genseren ble strikket ferdig for noen uker siden, med god hjelp av Gunn Astrid, men monteringa gjensto............. og det varte og rakk.......... og rakk og varte...... og rakk litt til..........
 
men i dag har jeg faktisk fått montert genseren min, og her er den altså.
 
"My kind of Skappel"
Selve stjernen har jeg fått mønster på inne på gruppen "Skaperglede" på Facebook, tusen takk Ina for inspirasjonen!
 
Nå gjelder det bare å finne fram igjen pinnene mine, for jeg har dilla på kjøkkenkluter....
HEY!!!  15 kluter på 2 uker!!
Skal vise de fram snart, men venter på en liten detalj fra Mina Namnband :-)

9 kommentarer:

RitaK sa...

Kjempefin genser Hilde, og jammen tror jeg du har fått "strikkedilla"....

Hanne sa...

Så fin den ble Hilde! *misunnelig*

MonaV sa...

Den ble kanonfin:):)
Jammen tror jeg du har fått litt strikkedilla også Hilde:)
Men det er MORO.....ikke sant?

Hege sa...

Lekker!!!!!!! Faktisk den fineste Skappelgenseren jeg har sett på lenge!

Jeg venter også på namnband... Så skal jeg strikke kluter jeg også! Bare jeg får tid....

Diger klæm :)

STI sa...

Superflot trøje og strikke må man jo osse selvom man scrapper :))
Glæder mig tila t se dine klude !

Beatemor sa...

Kjempekult med stjerne på. Har du brodert den på, eller har du tvinnet trådene bak når du har strikket?

Synnøve sa...

Oi så fin genser du har strikka!!! Digger at det er stjerne på:)))) Flinka!!!!
klem

Sylvia sa...

Så stilig !! - og kortet i innlegget under her var alldeles nydelig:-))

Scrappelise sa...

WoW, denne var knallstilig! Den ser så deilig ut også! ha en fin dag i solen Hilde - klem.