onsdag, februar 27, 2013

Winter girl !!

Endelig har jeg fått scrappet dette bildet av Hanne.
Har hatt lyst til det lenge, men det har bare ikke blitt noe av.
....før nå :-)
 
Brukt et ark fra maja Design underst, og et fra
Papirgleder ovenpå.
Det er klippet med en mønstersaks i kantene.
Har laget en sjablng av min MS punch, snowflake
og malt med Snoweffekt
bokstaver er fra Tim Holtz og Papirdesign.
Swirlen er fra en Spellbinders Dies.
ellers div pynt som tags, barkestjerner,gamleboksider, Bakers twine.
Rundt kanten har jeg laget juksesøm med rissehjulet mitt, samt tegnet på med hvit penn, slik at det ser ut som jeg har brukt hvit tråd.
 



Ønsker alle en fortsatt fin uke :-)

10 kommentarer:

Scrappelise sa...

Dette var sånn som smeller rett i hjertet med en gang. Knall farge og alle de fine detaljene som du er så god på! Og nydelige Hanne (mi)! Klem!

Hobbykroken sa...

Dette var super nydelig!!!

Ann Kristin

Tone K. sa...

Nydelig LO og ikke minst et nydelig bilde :)
Herlige farger...helt skjønne....også så flotte detaljer. Stjerne var supre ! :)

MonaV sa...

Nydligere jente finnes ei tror jeg:)
Bildet er vakkert og LOen superflott!!!

Eddie sa...

Nydelig LO med vakker farge!! Knall flotte detaljer! Liker det!! Klem fra Anne-Eddie :)

RitaK sa...

Så flott layout :-) Hadde ikke sett dette bildet før jeg var på symøte sist jeg...

Hanne sa...

<3

Synnøve sa...

Herlig!!!! Til å bli hoppende glad av:)))
stor klem

Dawn sa...

Such a pretty girl on a beautiful LO Dxx

Siv Anne sa...

Så flott, hærlig farge