torsdag, mars 07, 2013

Copic igjen!

Som mange sikkert har skjønt er det flere av oss i vårt miljø som har tatt opp igjen våre Copics..
Vi øver og øver...
Flere av oss har sittet sammen og øvd og fått litt råd av de mer drevne.
Motivet jeg har fargelagt her har jeg fått til ved god hjelp av Hanne/Papirdilla
Syns det er utfordrende med spesielt hår og folder på klær..
men øvelse gjør mester.... eller man blir hvertfall bedre.
Så tusen takk Hanne for alle gode råd.
 


 Selve kortet er laget på en pose.....*bombe*.... og en god blanding av mine favoritter, Maja Design ark og blonder!!


Nå er det atter helg her hos meg og det er alltid hyggelig!
 
 

9 kommentarer:

Marianne H sa...

Så søtt, ser du øver og blir enda flinkere enn du var.
Ha en fin helg, klem.

Scrappelise sa...

Fargeleggingen sitter i fingrene dine Hilde, dette kan du! O kortet er nydelig! Populære farger og fine er de! Ha en fin dag - KLem!

Mette sa...

Elsker hele kortet...detaljer på detaljer, herlig!! Øvelse gjør mester, dette er kjempfint fargelagt Hilde:)

Klem Mette

RitaK sa...

Neimen Hilde da, nå overgår du deg sjøl helt her... Lilla kort a'gitt! Nydelig fargelegging, og som du sier "øvelse gjør mester" (så nå vet jeg hva jeg har å gjøre utover våren og sommeren!!!)

Synnøve sa...

Hjelpe meg så lekkert posekort!!! Knallfint fargelagt:)) Skulle ønske jeg bodde nærmere, så jeg kunne øvt sammen med dere:( Ha en fin helg!
klem

Hege sa...

Synes øvinga di gir utrolig gode resultater jeg!!! Det er faktisk sånn at jeg får lyst til å øve mer jeg også!!!

Nydelig kort i nydelige farger!!!
God helg, Hilde! Nyt den!!

Diger klæm :)

Kjersti sa...

Så nydelig Hilde, utrolig mange lekre detaljer - og flott fargelegging!
Trodde jeg var følger her jeg, men... NÅ er jeg det:)
God helg!
Klem:)

Pinklady 68 sa...

Nydelig posekort!! Lekre detaljer og flink til å fargelegge!!

Kos deg og ha en fin helg!
Klem Laila.

Heidi sa...

Var det ikke du som var for utålmodig til fargelegging? Det kan ikke stemme for motivet og kortet ble kjempeflott!