søndag, mars 17, 2013

Her gjelder det å..............

...........stjele ideene før de blir satt ut i livet.........
iiiiiiiiiiiinnnskiiiild  Mette, men greide ikke helt å vente jeg...
etter at vi snakket om denne klokka og hvilke ideer vi hadde til å bruke denne
 klokkediesen til Tim Holtz..
Og etter at jeg fikk de nye stemplene til Kort og Godt i hus, og fant dette stemplet her måtte jeg bare teste det ut .
 
Så her kommer et posekort som jeg lagde på morran i dag.
Arkene er fra maja Design.
div blonder og roser.
Posttemplene jeg har brukt kommer også fra Kort og Godt sin nye kolleksjon, alle bortsett fra
det runde med Limited Edition, det er et gammelt og kjært stempel fra et sett
med Stampin Up stempler.
 
 




Ha en flott søndag alle sammen!

13 kommentarer:

Hege sa...

Oj, oj, oj!!!! Noe så vanvittig lekkert!!! Dette lukter det lifting av LAAANG vei, Hilde!!!!! Gleder meg til jeg kan sette meg ved scrappebordet litt også!!

Diger klæm :)

Maria Therese sa...

Knallfint kort ♥

Hobbykroken sa...

Dette var rålekkert!
Ann Kristin

Mette sa...

Såå stilig kort, og denne diesen er genial!!!Og du er selvfølgelig tilgitt:))))

Klem Mette

Pinklady 68 sa...

Lekkert kort!!! Så fin klokkediesen er:-) og nydelig blomster oppsats!

klem Laila.

Tuppenshobbyblogg sa...

Rålekkert kort med flott bruk av klokkediesen.
Lekkert pyntet.

Klem,Kjersti

RitaK sa...

Du da "rampe-Hilde"... Men lekkert ble det :-)

Siv Anne sa...

Nydelig kort og utrolig flott sammensatt blomsterdekorasjon

Synnøve sa...

Kjempelur ide, da:) Knallfint kort!! Digger alle "Hilde-detaljene":)) Her blir det lite scrapping for tida, da jeg passer på 3 småtroll denne uka, men jeg kommer sterkt tilbake:) klem

Heidi sa...

Nydelig!
Lekre detaljer:)
Klem, Heidi:)

nergele's puslerier sa...

Du vet det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse....
Smart ide...

Kjersti sa...

For et utrolig lekkert kort Hilde, nydelige papirer og flott pynt - klokka var genial, så fin ramme rundt teksten!
Ha en fin tirsdag!
Klem fra Kjersti:)

Scrappelise sa...

Nydelig kort/tag - og så fint med stempelet inni klokka!