mandag, april 22, 2013

Kjolekort

I helgen har jeg vært på scrappehyttetur og jeg har laget noen kort.
I dag vil jeg vise dere dette kjolekortet som er veldig inspirert av
Gabrielle og hennes kreasjoner.
Selve kjolen så jeg første gang inne hos henne.
Jeg har her laget et mønsterark selv, i bunnen en gammel bokside.
denne er så malt med hvit maling, deretter har jeg brukt stenciler og maling
samt stemplet litt.
 
Kvistene er deler av en dies fra Marianne Design,  (minus en fugl som er klippet av)
Har satt sammen flere kvister.
så har jeg stanset ut masse bittesmå retro flower.
Blomstene er preget og svertet før de er satt på.
Tekstene på kortet er mine egne :-)







Så ønsker jeg dere alle en flott uke, tror jammen meg det er vår snart her jeg!!!! og det liker vi godt.

14 kommentarer:

RitaK sa...

Takk for ei koslig helg :-) Dette kortet er bare helt rått Hilde, digger det! Bare synd jeg ikke har bursdag før til høsten... :-)

Heidi sa...

Kortet ble utrolig flott med mange flotte detaljer i Hilde-stil.

Heidi`s roteloft sa...

Så utrolig lekkert med den kjolen og de små blomstene.
Flotte farger, ja bare lekkert.

Klem Heidi:)

Berit sa...

Nydelig kjolekort i Hilde stil - masse detaljer!!! Digger dem!!!!!

Hobbykroken sa...

Å så fint, vakkert er det.

Heidi sa...

Så lekkert!
Nydelig pyntet kort:)
Klem, Heidi:)

Solveig sa...

Åååå for et lekkert kjolekort!!!
Ha en fin kveld!

MonaV sa...

WOOOOOOOOW!!!!!
Så fint kjolekort vil jeg lære å lage også Hilde:):):)
RÅÅÅÅLEKKERT!!!

Synnøve sa...

Jøje meg, Hilde!!! Dette er jo bare heeeelt fantastisk lekkert :) Skulle gjerne vært med dere på scrappetur, ja:) Ha ei flott uke:)
stooor klem

Pinklady 68 sa...

Virkelig et lekkert kort!!! Nydelig layout og pynt!!!

Klem Laila.

bestevenn sa...

Dette var et lekkert og litt annerledes konfirmasjonskort!

Ida sa...

Å, dette var stilig!:))
Kjolen og spesielt kvistene med blomster, nydelige papirer.
Ida

Eddie sa...

Åh, dette var SÅ fint!!
Vakkert med den kjolen, og detaljene er helt RÅ!!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Marita sa...

For et herlig kort! :)