mandag, april 15, 2013

kort til "sykkelpalma"

Enda et kort jeg laget på forrige srappe hyttetur :-)
Falt pladask for dette sykkelstemplet fra Kort og Godt,
 så det har fått flytte inn hos meg.
 
Laget på en papirpose *booooooooooombeeee*
Jeg har ellers brukt
mønsterark fra Maja
Bånd fra Nille
bølgepapp
frimerker
div knapper
div blomster
egne tekststriper
blonder
poststempel fra Kort og Godt
sykkelstempel fra Kort og Godt.
flaske (fått av Hanne, tusen takk!!)
 
 
 
 
 
Nå er det bare å lade opp til neste scrappetur....for her kommer de på løpende bånd.
Førstkommende helg er det hyttetur med "lokale høner" og helga etter er det Totentreff.
 
Det tar på å være hjemmeværende om dagen og jobbsøker, rekker jo iiiiiiiiiiingen ting...hihi
Men det skjer mye hyggelig da og det er godt, da har man noe å se fram til :-)))

7 kommentarer:

Hege sa...

Perfekt kort!!! Som vanlig!!! Gleder meg så utrolig til å scrappe litt igjen til helga! Og da er det fint å ha slik fin inspirasjon som dette å lade opp med!

Ses på fredag- diger klæm fra meg til deg!!!!!!!!!!

Marianne H sa...

Dette ble nydelig, jeg koser meg med alle de små detaljene som gjør kortet helt unikt. klem

Hanna sa...

Så oerhört vackert Hilde! DU är makalöst duktig :) Underbara färger och härliga detaljer. Älskar din kombination av spets, knappar, blommor och band - helt oslagbart vackert :)

kram,
Hanna

Filharmonica sa...

Lekkert kort Hilde! Så mange herlige detaljer :-) Kos deg på hyttetur til helga og med Totentreffet når det kommer :-) Klem

Anonym sa...

Wonderful items from you, man. I have be mindful your stuff prior to and
you're simply too wonderful. I really like what you have received right here, really like what you are stating and the best way by which you say it. You're making it entertaining and you still care for to stay it sensible.

I cant wait to learn much more from you. That is actually a terrific web site.


Visit my web-site ... watch two and a half men

Elin sa...

Koselig kort i kjent lekker Hildestil :) Beundrer de lekre ordene i lekker skrift som stadig dukker opp på kreasjonene dine!

nergele's puslerier sa...

Flott "sykkelpalma" kort...

Kos deg på hyttetur med de andre "hønene"...