torsdag, april 04, 2013

Litt strikk

Bare et kort innlegg i dag med bilder av noe av det jeg laget i det siste.
Først 2 par pulsvarmere ( det ene ennå ikke montert)
Disse har jeg laget etter inspirasjon fra Mona  Jeg fikk slike av henne i julegave og syns de var helt herlige.
 
 
og så til litt av det andre jeg har laget de siste par ukene
 
 
De brune tøflene har jeg vist fram før, men de ble visst med på dette bildet også.
 
Nå holder jeg på med litt småscrapperier,  som jeg kan vise fram senere en gang...
 
Håper du fortsatt har solen med deg der du bor!

8 kommentarer:

Hege sa...

Nydelig strikk, Hilde!! Du er et multitalent!!!!

Diger klæm :)

MonaV sa...

Herlig strikkeinspirasjon!!

Synnøve sa...

Såå mye lekkert du har trylla fram, Hilde:) Du kan visst alt du!!!
Tusen takk for fantastisk inspirasjon:)
klem, Synnøve

RitaK sa...

Så produktiv du har vært i påsken da :-) Jeg har også laget litt småtteri før og i påsken, men mangler litt småtteri/montering og fotografering, hmmm....

Scrappelise sa...

Så fine og koselige strikketing og du er som Hege sier et multitalent! Flink jinte Hilde! Klæm til deg! :-))

Tuppenshobbyblogg sa...

Så mye fint du strikker og du bruker fine farger. De pulsvarmerene er så hærlig å ha på.
No har jeg også strikket lommetøffler,blir jo så inspirert vettu :)

Klem,Kjersti

Susann Englemamma sa...

Jeg blir så inspirert :) Takk!!
Og så lurer jeg på om du vil fortelle hvor du kjøper de "merkelappene" dine?
Ønsker deg en flott dag :)

Tone M. sa...

super-søte tøfler og kjempesøte pulsvarmere med hjerter