onsdag, april 24, 2013

Onsdag og snart helg igjen!

Her flyr visst dagene avgårde om dagen, det ene avløser det andre, mange koselige sammenkomster og mye latter og moro!
Det er veldig hyggelig!!
I helga har jeg prøvd meg på et kort laget med dies fra GoKreate.
 
Litt uvant måte å lage kort på både i fasong, og hvordan man pynter ....
 
Stemplene er fra Magnolia og det samme er diesene som er brukt på kortet.
Stemplet som er brukt inni epoxy-stickers'n er fra Ett Trykk.
Arkene jeg har brukt er fra Maja's nyeste serie.
 
Takk til Hege for at jeg har fått låne både stempler og dies :-)
 
Motivet er fargelagt med Copics.
 


 
 
 
Så er det bare å forberede seg til vårens store begivenhet her på Toten!!!
Årets TotenTreff står for døren!!

10 kommentarer:

Lin Monika sa...

Åååå, dette er virkelig nydelig. Herlig motiv og flotte detajer. Fine de diesene fra GoKreate:) Sees til helga. Klem, Lin Monika

Elin sa...

Lekkert kort, også så morro å se en uvanlig form da! Dette fikset du jo glatt :p Ses til helgen!

Véronique sa...

Kjempe lekkert ♥

Hege sa...

Kortet er bare nydelig! Enda finere der det sto på peishylla på hytta i Kvitfjell også!
Kos deg på treff i helga! Skulle gjerne vært der...

Diger klæm fra Hege:)

Marianne H sa...

Ser ut til at du fikk til dette og du. Lekkert kort! Klem

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette var helt nydelig !!
Og kjolekortet i forrige innlegg var sååå lekkert også.
Kos deg på treff !

Klem,Kjersti

Junhild sa...

Denne var fantastisk nydelig, så herlige detaljer og vakre farger. Helt skjønt!

Junhild

Eddie sa...

Nyyydelig kort!
Herlig med en annen fasong enn firkantet, kreativt!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Kjersti sa...

Hei og takk for sist - det var et koselig treff:) Så nydelig kortet ble, lekre papirer og masse flotte detaljer!
Ønsker deg ei fin mai-uke!
Klem fra Kjersti:)

Else Irene sa...

Hei Hilde :) jeg skulle ha spurt deg om en ting.... kan du sende meg en mail på elsi67"at"gmail.com ??


Nydelig kort du har laget! Jeg er veldig glad i mine GoKreate dies :)