torsdag, april 11, 2013

Posekort med mine nye Maja papirer.

Maja sine nye ark er vidunderlig flotte og veldig inspirerende å lage kort med.
På dette kortet har jeg brukt et motiv jeg fargela tidligere i vinter med Copic.
 
Arkene er fra Maja Design
tekstene er egenlaget.
dies fra Magnolia
Roser fra Kort og Godt
Hugsnug farget med Distress Stain
div stempler fra Stampin Up
sommerfugler stanset ut fra en punch.
Alle kanter på kortet er svertet med Distress ink.
Kakeserviett
"søm"  laget med rissehjul.



 
Kortet laget jeg på hyttetur denne uka.Jeg har vært så heldig å bli invitert med på hyttetur med Heidi , Marianne og Mette og vi har hatt de så trivelig.
mange timer med latter og moro, papirarbeid og god mat.
Tusen takk til Marianne og Heidi for at dere ville ha meg med :-))
Det var såååå hyggelig å bli invitert.
 
 
 

10 kommentarer:

Mette sa...

Veldig fint kort Hilde, og ikke minst fint fargelagt:) Ja vi hadde en strålende hyttetur, masse inspirasjon og moro:))

Klem Mette

Tuppenshobbyblogg sa...

Sååå nydelig !!
Flott fargelagt motiv og pyntet med så mange flotte detaljer.
Kjekkt å reise på hyttetur med " likesinnende " ...:)

Klem,Kjersti

RitaK sa...

Nydelig kort og fargelegging Hilde :-) Og de Maja-arkene er sååå fiine, har visst en liten bunke her jeg også!

MonaV sa...

FLOTT kort Hilde!!
Ha en fiiin helg:)

Pinklady 68 sa...

Å, sååå lekkert!! Virkelig mange nydelige detaljer på dette kortet!
Maja ark er helt klart blandt favorittene:-)...Lekkert!!

God helg!
Klem Laila.

Marianne H sa...

Takk til deg og Hilde. Det var stor stas at du ble med, jeg fikk masse input. Dette ble kjempegossint, de nye arkene er nyyydelige. Klem.

Hege sa...

Vakkert!!! Er grådig glad jeg skal på hyttetur med deg neste helg så jeg kan få litt inspirajon også!

Ha en super helg!

Diger klæm fra Hege :)

Heidi sa...

Kortet ble kjempelekkert og det var med nød og neppe at du klarte å klippe i de nye Maja-arkene for de var jo så fine. Tusen takk for en kjempetrivelig hyttetur og ikke minst tusen takk for hjelp med bloggen min.
God helg!

Heidi`s roteloft sa...

Nydelige papirer du har brukt her.
Ja, jeg synes nå alt med dette kortet var nydelig jeg da.

Klem Heidi:)

Dawn sa...

Such a pretty card love the colours :) Dxx