mandag, mai 06, 2013

Konfirmasjonskort og personlige stempler

Hei igjen!
I dag kommer det to konfirmasjonskort, et til jente og et til gutt.
 
Det første her er på en papirpose, Har stanset ut skrivemaskinen til Tim Holtz i Chipboard
og malt den hvit.
Arkene er fra Maja Design, Tekstene er mine egne.
og stempel fra Kort og Godt.
 
 

Til guttekortet har jeg brukt Ark fra Panduro.
Stempel fra Kort og Godt og Vilda Stamps


Så har jeg lyst til å vise dere mine nye personlige stempler som Lisbeth på Scrapmagasinet har hjulpet meg med å designe, slik jeg vil ha de. Er så fornøyd med de!!



 
Ønsker alle som titter innom en fabelaktig uke,

8 kommentarer:

Synnøve sa...

Wow!! Knallfine konfirmasjonskort - tusen takk for inspirasjonen:)) Og så utrolig lekre stempler du har designet - flinka!!
Ha en fin uke:)
klem

Tuppenshobbyblogg sa...

Så flotte konfirmasjonskort !!!
Og de personlige stemplene dine er knalltøffe.

Du spurte om et bilde jeg hadde brukt på et herrekort...han som ser seg i speilet er et bilde fra Facebook. Du finner det på Scrappesyken.

Klem,Kjersti

Heidi`s roteloft sa...

Meget lekre konfirmasjonskort.
Er i grunn litt stilig den skrivemaskinen, har mange bruksmuligheter.

Klem Heidi:)

Kjersti sa...

Nydelige konfirmasjonskort Hilde!
Jeg venter også på stempler fra Lisbeth, kommer nok i poste hvilken dag som helst nå - gleder meg! Det med skrivemaskina var stilig, kreativ du:)
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

MonaV sa...

2 flotte kort Hilde!
Og herlig stempel....digger mine jeg også:):)

Kos deg i finværet i dag!

Papirdilla sa...

Kjempeflotte kort og stilige personlige stempler, Hilde!
Klem

nergele's puslerier sa...

Først takk for sist,håper du har kost deg i de varmere strøk..

Flott kort til konfirmasjon,og det stemplet med konvolutten i som er pers.det var knallers....vil ha jeg å,men jeg skal ikke lifte deg der...

God ettermiddag...

Elin sa...

Lekre kort, du er en stor inspirasjonskilde! Og absolutt enig med deg i at de personlige stemplene er 100% Hilde ;) Er evig glad i postkort stempelet du fikk laget, tusen takk for at du delte det med oss andre ;)