lørdag, mai 11, 2013

Kort til Mette som fyller år!!

I kveld er vi i 50 års lag til Mette som fyller 50 år om få dager. Vi skal kose oss ut i de sene nattetimer sammen med henne og venner/familie.
 
Tenkte jeg hadde lyst til å vise dere kortet jeg har laget fra oss.
Mette elsker som mange av dere vet papirene fra Pion Design, derfor har jeg valgt å fråtse i disse på kortet hennes.
Bildet er også fra et av Pion sine klippeark.
Blomster og bær er fra Kort og Godt, div poststempler fra forskjellige leverandører.
Tekstene er egenlaget.
Perlebånd og alle blonder på kortet er innkjøpt i Tyrkia, Nærmere bestemt i Manavgat.
Så hvis noen skal dit eller i nærheten kan det lønne seg å ta turen innom noen av håndarbeidsbutikkene der :-))



 Tekststempler er fra kort og Godt.


Så gjenstår det bare å ønske dere en fortsatt flott helg.
Jeg blir opptatt med "Mettefeiring" i to dager til ende!!
det blir kooooooooooooooos!

6 kommentarer:

RitaK sa...

Flott kort! Vi ses i 50-årslag i morgen da... ;-)

Mette sa...

Dette kortet er bare sååå VAKKERT, og helt fantastisk med lag på lag med de vakre Pion arkene:)Veldig veldig koselig at du er med å feierer meg i to dager til ende...KOS ♥

Tone-Lise sa...

Nyyydelig <3

Anne Christine Berg sa...

Sååå vakkert! Herlige farger og superflott med lag på lag :-)

Elizabeth sa...

Lekkert! Så flott med fargeinnslagene, men likevel perfekt match til den lyse, duse stilen din (som jeg er stor fan av!) klem, Elizabeth

noora sa...

I absolutely LOVE your cards!! Pure ART!