torsdag, mai 16, 2013

Sommerlig kort og litt interiør


 For en stund siden var jeg på hyttetur med noen scrappevenner, og da laget jeg dette kortet .
Syns det kunne passe å vise det fram nå, vi trenger litt som og sommer,  kortet er laget å en pose, arkene jeg har brukt er fra Poppy Design, bildet har jeg funnet på nettet. Frimerket er laget med en Dies fra Tim Holtz som jeg lånte av Marianne! Tusen takk. Det samme gjelder "klypen" på toppen avbildet.




 Så tilslutt litt bilder fra huset vårt. Her er noen gamle skatter blandet med litt nytt.

Håper alle får en flott 17. mai feiring. og at været står oss bi :-)

4 kommentarer:

Heidi sa...

Lekkert kort med flotte detaljer!
Ha en fin 17 mai!
Klem, Heidi:)

Hege sa...

Aldeles nydelig kort, og du verden så morsomt det var å se det under produksjon!

Stempelgalhuset er gjennomført lekkert!!!!!!!!!

Ønsker deg og dine en riktig super 17.mai og en strålende pinse!!!

Diger klæm :)

Janne-Lise sa...

Kjempeflott kort med mange fine detaljer :) Likte godt bildet - kjente jeg ble glad av å se det.

Ønsker deg en fin pinse

-janne-lise

Elizabeth sa...

Åh, så flott! Elsker de lekre detaljene. Lekkert. Klem, Elizabeth