fredag, mai 31, 2013

Wall of Fame

Jeg ble for en tid tilbake siden spurt om jeg ville bidra med en kreasjon i juni utgaven av Ett Trykk.
og selvsagt ville jeg det :-)
Denne utgaven er en jubileumsutgave, det er blad nummer 50 i rekken.
og mange av de som tidligere har vært gjestedesignere er denne gangen med å bidrar.
Oppgaven var : Lag noe som er typisk deg.
 
Løp og kjøp :-)) 
 
Her kommer et bilde av min side i bladet, så skal jeg vise dere det hele i bloggen min med flere bilder når det lir på litt. (Jeg har ikke lov til å publisere det hele i bloggen før det har gått lit tid etter at bladet er kommet ut.)
Som dere ser har jeg brukt mange av mine favoritter på dette bidraget :-)
 
Ellers har det vært litt stille hos meg nå den siste uka, og det er rett og slett fordi jeg har vært ute og reist..... Kunne ikke la våre gode venner  Mette og Hans Ole reise på vårt ferieparadis alene, så vi bestemte oss for å overraske de der nede..  Vellykket kan man si det ble.... Bilder kommer etter hvert bare de kommer seg over fra kamera ti pc'n :-))

2 kommentarer:

Scrappelise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Scrappelise sa...



Har sett det fine bidraget ditt i bladet og det ER virkelig flott. Ekte Stempelgalstil - røft og tøft og ikke minst - det er veldig nydelig! Håper å se deg snart på treff også Hilde! Klem og god helg fra Anne Lise.