mandag, juni 17, 2013

I am a PoppyGirl

Endelig kan jeg få lov å røpe hemmeligheten jeg har gått og ruget på en stund.
 
Og jeg er så veldig glad for at jeg får lov å være med i desigteamet til Vibeke Spigseth Poppydesign
Vibeke er en allsidig kunstner, som blant annet designer scrapbookingutstyr. Disse produktene blir distribuert gjennom PanduroHobby
Jeg har fulgt med Vibeke siden den spede start og alltid vært stor fan av hennes produker!

 
Her er mitt bidrag i dag:-)
 Mønsterarkene jeg har brukt her er fra serien Romance




 
Jeg gleder meg veldig til å jobbe med
PoppyGirls:
 
 Ta gjerne en tur innom deres blogger for inspirasjon .
Ha en flott mandagskveld.
 

15 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Yay!!! gleder meg til å jobbe sammen med deg!
Så lekkert du har laget!
klem

Elin sa...

Gratulerer så mye Hilde, gleder meg til å se flere vakre kreasjoner fra deg ;)

Sivic sa...

Gratulerer Hilde!!
Og kortet ditt er nydelig!!
Klem

Tuppenshobbyblogg sa...

Gratulerer så mye !!!!

Skikkelig lekkert kort du har laget med mange flotte detaljer.

Klem,Kjersti

RitaK sa...

Grattis Hilde ;-)

Scrappelise sa...

Å, dette var så hyggelig å høre Hilde! Gratulerer så mye- det blir veldig bra for Poppy å ha deg på laget. Og denne kreasjonen er VAKKER!

Papirdilla sa...

Åååå, sååååå lekkert!!
En sommerdrøm av et kort, Hilde!
Poppy er heldig som får med deg med dine unike kreasjoner:)

Ses plutselig, vi vettu;)
Klem

MonaV sa...

JUHUUUU og gratulerer!!
De er virkelig heldige som har med seg deg på teamet.......mesterscrapper!!!

Nyyydelig kort Hilde!

Marianne H sa...

Gratulerer, det var et godt valg. Sikker på at du vil bidra til enda mese fint fra derfra. Lykke til!!

noora sa...

WOW! What a card! I love each and every button and flower on this card!!

Pinklady 68 sa...

Gratulerer med DT jobben! Og kortet ditt ble bare rå lekkert!!

KLem Laila.

Bente sa...

Hei på deg,
Gratulerer med DT plass. De er SÅÅÅÅ heldige som får deg med på laget:) Du rocker <3
Elsker kortet ditt, noe så vakkert:)
Ønsker deg en finfin uke.
Klem, Bente

Synnøve sa...

GRATULERER!!!!! Sååå moro, da:)))
Og fantastisk bidrag du har laget:)
klem, Synnøve

Anonym sa...

I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was curious what all is needed to get setup? I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
I'm not very web smart so I'm not 100% certain. Any suggestions or advice would be greatly appreciated.
Thank you

Also visit my web-site ... voyance par telephone

Mette sa...

Dette er moro Hilde:) Jeg er sikker på at du vil kose deg som Poppy Girl:) Kortet er dr...fint:)

Klem Mette