søndag, juni 09, 2013

Inspirert av sommer!

I dag har jeg laget et kort med et digitalt stempel fra MayzyArt.
Motivet er fargelagt med Copics. Rundt motivet har jeg embosset med Frantage Embossing.ShabbyPink.
arkene jeg har brukt er fra Maja Design og Panduro.
til vimpelen på venstre side har jeg brukt et vintage papirsugerør.
og om du ser godt etter på taggene under den vimpelen, har jeg embosset disse med det samme embossingpulveret som jeg nevnte lenger opp.
Blomstene jeg har brukt er fra I am Roses.




Det er lenge siden jeg har fargelagt med Copics nå, og det var gøy, så jeg får prøve å ikke la det gå for lenge mellom hver gang.
"Go søndag"

6 kommentarer:

Hege sa...

Sommerlig, fresht og flott!!! Det skulle vel dekke det meste tenker jeg...
Nydelig, og fargeleggingen er som vanlig suveren! Det ser IKKE ut som det er lenge siden du svingte Copicsene i alle fall!!!

Ha en super uke!!

Diger klæm fra Hege:)

Scrappelise sa...

Du kan jo det med å fargelegge, det er veldig flott! Og masse fine detaljer og elementer, helt supert. Klæm fra Anne Lise




RitaK sa...

Sommerlig og flotters kort Hilde :-)

Papirdilla sa...

Oser sommer lang vei her:))) Herlig kort og SUPER fargelegging, Hilde.

Klem

Synnøve sa...

Superherlig sommerkort!!! Digger aaalt på det!!!!
stor klem,
Synnøve

nergele's puslerier sa...

Flink du til både det ene og det andre...