søndag, juni 02, 2013

Konfirmasjonskort!

Et lite innlegg i dag.
Kom i går på at jeg trengte et konfirmasjonskort til i dag, så da ble dette til:-)
 
Kortet er laget på en pose, arkene er fra Maja Design, bildet er funnet på nett.
Blomstene er fra I am Roses.
Div blonder
poststempler
tekststriper.
om du ser nøye på bildet har jeg her testet mine nye Frantage Embossingpulver
i Shabby Pink.
bakers twine
osteklut
bølgepapp
knapper
perlebånd og sheerbånd
 
 




 
Ønsker dere en flott søndag, her er det scrappevær!!

11 kommentarer:

Camilla sa...

Åhhhh...vad vackert detta kortet var. Gillar hur du dekorerat med dina vackra blommor. Tack för all inspiration. Kramar Camilla <3

Marianne H sa...

Kjempefint, elsker alle disse fine detaljene dine. Ha en finfin søndag. Klem

Papirdilla sa...

Helt nydelig, nydelig, nydelig.....
Heldige konfirmant:)
Velkommen tilbake fra overraskelsesturen, regner med at det ble vellykket;))

Gleder meg vilt til å få kloa i Ett Trykk og se hva du bidrar med der, Hilde.

Klæm fra oppi Østvoll

RitaK sa...

Lekkert kort igjen Hilde :-) Og jeg har abonnert på Ett Trykk jeg, så jeg fikk det i postkassa for en god stund siden, hihi :-)))

Tuppenshobbyblogg sa...

Ååå...smelt.....
Fader så nydelig !!! Blir helt satt ut av de nydelige kortene dine. De er bare så vakker !!!

Klem,Kjersti

Tone M. sa...

utrolig søt, superfin. har visst samme været her oppe også.... ;0)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Heidi`s roteloft sa...

Rett og slett bare helt nydelig!
Så mange detaljer til å nyte.

Klem Heidi:)

Cathrine Sandvik sa...

Kjære Hilde! Du lager så fantastisk masse fint! Har lagt meg til som følger, og gleder meg masse til å se hva du lager videre :-)

Vennlig hilsen Cathrine

cathrineshjerte@blogspot.no

Anonym sa...

Having read this I believed it was really enlightening.
I appreciate you taking the time and energy to put this short article together.
I once again find myself personally spending a lot of time both reading and
leaving comments. But so what, it was still worth it!


My webpage - calories burned walking

Hege sa...

Aldeles nydelig!!! Og det er nesten litt fælt at du bare kommer på at du trenger et kort, og greier å kreere noe så vakkert nesten over natta!!! Men fint for oss som trenger litt inspirasjon da!!

Håper overraskelsesturen ble akkurat slik du drømte om!!! Gleder meg til å høre om det!

Diger klæm fra Hege :)