lørdag, juli 27, 2013

Sommer, sol og såpebobler

Viser dere i dag et kort som jeg laget for et par uker siden.
Ett skikkelig sommer bursdagskort.
Har her brukt et av de nyeste arkene fra Maja Design.
Samt stempler fra
-Magnolia
-Norsk Stempelblad
Massevis av knapper, blonder og blomster.
Tekster fra Tim Holtz
motivet er fargelagt med Copics
og så har jeg brukt mitt høyt elskede Frantage Embossing pulver.
Selve kortet er laget på en papirpose.
Bånd er Hug snug.
Tilslutt har jeg brukt litt hvit maling på noen detaljer.








 Deltar med dette kortet på Hjertebodens juliutfordring
Ønsker alle er fortsatt god sommer!!

7 kommentarer:

Audhild sa...

Nydelig kort du har laget. Flott fargelagt og så mange lekre detaljer. Finner noe nytt hver gang jeg ser på det.
Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring denne måneden.
Klem, Audhild

Scrappelise sa...

Så nydelig kort! Det var veldig "sommerfeeling" her og du har jo så mange lekre detaljer som vanlig! Ha en fortsatt fin sammar!

MonaV sa...

Bare elsker dette kortet!!!!

Anne Christine Berg sa...

Å, så lekkert! Nydelig fargelegging også :-)

Fortsatt god sommer til deg også!

Klem :-)

Véronique sa...

Så nydeligg, Hilde ♥

Bente sa...

Aldeles nydelig kort!! Flott fargelagt og fullt av herlige detaljer!
Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden denne mnd.
Klem, Bente

Janne sa...

WOW så flott! Her er sååå mange detaljer at øynene ikke blir mette. Tusen takk for at du inspirerer og deler med oss! Takk for at du deltar i utfordringen til Hjerteboden ♥ Klem, Janne