onsdag, august 07, 2013

Jente Tag!



 for en tid tilbake siden kjøpte jeg meg et par Primastempler.
De har noen herlige jenter som jeg syns var så fine.
Her er det ene brukt på en tag.

Og jeg har brukt følgende ting på min tag.
Stempler fra Prima, Kort og Godt, Magnolia og Tim Holtz.
Maling , Distress paint.
Frantage embossing pulver, Shabby Pink.
Osteklut
Hug snug, farget med Distress Paint.
QK hjerte dies
Bakers Twine
perlebånd
blonde
roser fra Inkido
sommerfuglpunch i 2 størrelser
klistremerketekster fra Tim Holtz
Glitter Glue Diamond.








Takk for at du er innom og titter hos meg.
Håper dagen din er fin, min er hvertfall det ;-)

7 kommentarer:

MonaV sa...

Jaaaaa, fiiiint!!!!!

Filharmonica sa...

Herlig tag Hilde! Så mange flotte detaljer. Kjøpte meg en av de jentestemplene til Prima for en stund tilbake jeg også, og nå fikk jeg litt inspirasjon til å ta det i bruk :-) Håper du har hatt en flott sommer. Klem

Hege sa...

Nydelig tag! Likte det Primastempelet kjempegodt!

Diger klæm :)

Scrappelise sa...

Ååååå, så fint dette var Hilde! Blir så inspirert og vil gjerne prøve seg litt sjøl når man ser denne kule tagen! Klem fra Anne Lise.

RitaK sa...

Helt herlig tag, med masse lekre detaljer :-)

noras kreative blogg sa...

Elsker disse Prima jentene :)
Har kjøpt noen ja.
Se i bloggen min hva jeg la ut denne uken :)
Www.noras-kreative.blogspot.no

Heidi sa...

En nydelig tag med masse flotte detaljer som er typisk Hilde. Kjempeflott!