fredag, august 16, 2013

Jul i august

Jeg har fått låne noen bilder som jeg har scannet inn de siste dagene.
Og i bunken fant jeg er vakkert bilde som passet perfekt til julekort.
og det kommer jo atter en jul, så da tenkte jeg at jeg kunne lage et kort med bildet allerede nå.

Bildet er redigert litt samt at jeg har lagt på en juletekst,

Kortet er laget på en ganske stor papirpose, og tagen inni er en stor tag fra Ranger.
den er kuttet litt på lengde bare.
møsterarkene er fra Maja Design.







Det er vel aldri fortidlig å starte på juleforberedelsene.....??!!

10 kommentarer:

Mette sa...

Åååååååå dette var knallfint Hilde!!!Så gammeldags og litt annerledes julebilde. Smart å legge på tekst! Ellers masse fint å hvile øynene på her!

Klem Mette

Anita sa...

Ikke verst, det kaller jeg å være tidlig ute! :)
Har vært elendig på blogg/kommentarer...Her var det i allefall MYE, FANTASTISK fint som er verdt maaange rosende ord!
Så mye fint håndarbeide også! Me like! ;)
Fine kort i lange baner, og stopper alltid ekstra opp med de med bilde, de blir så personlige og flotte!
Og LO'ene får meg stadig til å tenke at nå MÅ jeg snart sette med ned å scrappe litt LO's igjen...
Men det var den tiden da... :)
Ha en fin helg!
Anitaklem ;)

Karina Bunkenborg sa...

Wauw hvor er det bare flot og smukt!

Tone M. sa...

Fremdeles aldeles nydelig knallfin.
Har vært inne og sett på kortet ditt flere ganger i dag, DVs minst 3 ganger. Må innrømme at jeg er misunnelig på det kule bildet ditt altså. Heldiggrisen :0)Flinkas :0)

wenche jensen sa...

Et av de desidert vakreste julekortene jeg noensinne har sett. Helt nydelig.

Beate sa...

Så flott et julekort!! Aahh, det er snart juuuul! Koseligste tiden i året :) Takk for inspirasjonen. God helg!

Véro sa...

So gorgeous!You are very talented!

Kjersti sa...

Lekkert!!!
God søndag!
Klem fra Kjersti:)

nergele's puslerier sa...

Trodde det var bare jeg som startet så tidlig med juleforberedelser jeg,men der tok jeg visst feil...hehehe- FLOTT KORT MED MANGE HERLIGE DETALJER...

HA EN GOD UKE MED PROSJEKTA DINE.

Papirdilla sa...

Åååååå, det herligste julekortet jeg har sett. Virkelig lekkert.

Klem