tirsdag, august 20, 2013

Living in a Shabby Chic World

Har hatt dette kortet i hodet en tid og måtte bare få satt meg ned og laget det....
denne diesen har jeg hatt lenge, men ikke brukt den...
tanken var å bruke den på ferie LO'r... men de har det ikke blitt så mange av.....

men nå er det hvertfall blitt et kort ..
Arkene jeg har brukt er fra Poppydesign sin forrige kolleksjon.
Har ikke oe mål med kortet... men det er i grunnen mange jeg kjenner som kan være potensielle mottakere av et slik kort!




Go tirsdag alle sammen!!

11 kommentarer:

annekescardart sa...

This is gorgeous,its just beautiful. Love the detailing. Thanks for sharing Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

noras kreative blogg sa...

Dette var såååå fint :) Herlig!!!!

Hege sa...

Blir helt satt ut, jeg!!! Jeg vet om en passende anledning du kan spare det til.... Sånn cirka 14 dager etter nyttårsaften var det som slo meg først... (fnis!)

Diger klæm fra Hege :)

Papirdilla sa...

Oh la,la....
Vakkert, vakkert, vakkert....
Shabby chic er min absolutte favorittstil....... hint-hint;))

klem fra litt lengre oppi bakken!

MonaV sa...

HERRRRRLIG.....me like!!!
Og jeg er veldig glad for at jeg sikkert er en kandidat til å få kortet.....neste uke Hilde :):):)

☥ Kaia sa...

Ååååå det var lekkert...
Nydelig pyntet med mange lekre detaljer. Blonden og fjærene var fantastisk flotte.
Ha en fin dag !!

Klem fra Kaia

Heidi`s roteloft sa...

Dette var bare utrolig kult.
Liker stilen din veldig godt.

Klem Heidi:)

Heidi sa...

Et nydelig kort med så masse flotte detaljer!!!!

Ida sa...

Gør-tøft!:))
Ida

Kjersti sa...

Bare så utrolig lekkert Hilde!
Ha ei flott uke!
Klem fra Kjersti:)

Marianne H sa...

Råstilig!!