onsdag, september 25, 2013

Jul i september

Har et innlegg i PoppyDesign bloggen i kveld, og om mange syns det er tidlig så er dette som overskriften sier juleinspirasjon :-)

 Jeg har laget en tag til å henge på en gave, her brukt på et norgesglass fyllt med lys.
Samt at jeg har laget en lyslykt av et syltetøyglass. Heklet med lintråd. knytt på en rutet sløyfe. 
Charmsene har jeg laget ved å stemple på blank krympeplast med Stazon Timber brown stempelpute.
klippet ut, og laget hull i med en hulltang, deretter har jeg krympet den ved hjelp av en varmepistol. Når de er ferdig krympet er de bittesmå og søte :-) til å henge på glasset!!
Stemplene jeg har brukt er fra Vibeke Spigseth sin siste kolleksjon for Panduro.
Clear Stamps Xmas Ornaments A6 



7 kommentarer:

Kjersti sa...

Herlig inspirasjon Hilde, nå gleder jeg meg til å starte med jul!
Ønsker deg en fin torsdag!
Klem fra Kjersti:)

MonaV sa...

Helt greit med jul i september når det er så vakkert. Rødt og kraft slår aldri feil...det er skikkelig julefarger for meg:):)

Mette sa...

Dette er flott juleinspirasjon:) Enig med Mona at rødt og kraft er julete:)

Klem Mette

RitaK sa...

Selv om jeg synes det er altfor tidlig med jul i september, så var dette både lekkert og julete Hilde :-)

Papirdilla sa...

Synes det er helt greit med vakker juleinspirasjon i september, Hilde.
Nydelig, alt sammen:)

Klem

Anne Lise Grindvold sa...

Flott med litt juleinspirasjon nå - tida går fort mot jul. Og hobbydamer har masse å gjøre - Og du har laget skikkelig freshe saker her! Ha en fin dag Hilde! Klem fra Anne Lise.

Véro sa...

What good ideas you have!It's so cute!